تاریخ : 1394,شنبه 22 فروردين12:29
کد خبر : 33560 - سرویس خبری : اخبار

نوآوری در معرفی دفاع مقدس



مسئول اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خواستار نوآوری و به‌روزرسانی در معرفی دفاع‌مقدس شد.

وی افزود: امروز با تهاجم فرهنگی و جنگ‌نرم که با آن مواجه هستیم معرفی ارزش‌های دفاع‌مقدس می‎تواند به‌عنوان مقابله کننده با این تهاجم از جایگاه ویژه‎ای برخوردار باشد.

 

عبدالکریم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: برنامه راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین برنامه‎ها تلقی می‌شود.

 

وی افزود: سال گذشته شاهد اعزام 10 هزار نفر در دو بخش دانشجویی و بسیج محلات و دانش‎آموزی بودیم که از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند.

 

 

 

مرادی تصریح کرد: تقویت و افزایش بصیرت به ‌عنوان عاملی مهم در بحث تهاجم مطرح است که امسال با شعار بصیرت‌افزایی در بین جوانان و مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وارد عمل شده‎ایم.مقابله با جنگ‌ نرم نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد که در این ارتباط ارائه کارهای به‌روز و نوآوری در بحث معرفی سیره شهدا و آرمان‎های انقلاب اسلامی و امام راحل می‎تواند به عنوان سدی محکم در برابر این تهاجم قرار گیرد.

 

مرادی خاطرنشان کرد: معرفی دو منطقه جدید نهرخین و علقمه یکی از کارهایی بود که امسال به بازدیدکنندگان معرفی شد و همچنین به‌کارگیری راویان مجرب در خصوص معرفی مناطق عملیاتی یکی دیگر از اقداماتی بود که امسال انجام شد.