تاریخ : 1394,شنبه 22 فروردين19:20
کد خبر : 33601 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری یادواره شهدای دانشجو


برگزاری یادواره شهدای دانشجو

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان در دانشگاه‌ها خبرداد.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: یادواره‌های شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان به منظور رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای تقویت این فرهنگ در بین جوانان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 9 یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار شد، افزود: امسال نیز به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین جوانان 14 یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

 

راستینه گفت: روز شنبه، 22 فروردین امسال یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه‌های شهرستان اردل برگزار و در آن به بررسی نقش دانشجویان در دوران دفع مقدس پرداخته می‌شود.

 

به گفته وی، به منظور ارتقای شاخص‌های فرهنگی و با هدف معرفی دانشجویان شهید استان روز سه‌شنبه، 25 فروردین امسال نیز یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام‌نور استان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید استان روز یک‌شنبه، 30 فروردین امسال نیز دانشگاه علمی و کاربردی استان میزبانی برگزاری یادواره شهدای دانشجوی این استان را بر عهده دارد.

 

راستینه افزود: دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری نیز با هدف معرفی نقش دانشجویان استان در دوران دفاع مقدس، روز یک‌شنبه، 13 اردیبهشت امسال، یادواره شهدای دانشجو را برگزاری می‌کند.

 

وی اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه، 14 و 15 اردیبهشت امسال نیز اجلاسیه بزرگ شهدای دانشجوی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از2400 شهید تقدیم میهن اسلامی کرده که از این تعداد، 31 شهید و یک شهیده از دانشجویان این استان در دانشگاه‌های مختلف بوده‌اند.