تاریخ : 1394,دوشنبه 24 فروردين12:29
کد خبر : 33656 - سرویس خبری : اخبار

هیچ تجلیلی پاسخگو نیست


هیچ تجلیلی پاسخگو نیست

گفت: هر اقدام فرهنگی که در راستای تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا خصوصا پدران و مادران شهدا انجام شود،باز هم به حد مطلوبی ارزش واقعی ایثار آنان پاسخ داده نمی‌شود. طی مراسمی در 2 روز گذشته و به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از مادران و همسران شهدای شهر شیراز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌منطقه فارس،سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس یکشنبه 23 فروردین در دومین روز از این همایش، گفت: کار مادران و همسران شهدا قابل ارزش‌گذاری نیست، ارزش واقعی ایثار والدین شهدا در قیامت به آنان اعطا می‌شود.بزرگترین شکرگذاری ایثار خانواده و خصوصا پدر و مادر شهدا، این است که مسئولان باور داشته باشند مدیون خانواده شهدا هستیم.

 

غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شیراز نیز گفت: شهدا در زمان خود خوب‌ترین انسان‌ها بوده‌اند. شهدا به تکلیف خود در آن زمان عمل کردند، در راه هدفی والا مبارزه کرده و عزیزترین داشته خود را مخلصانه فدا کردند تا ارزش‌ها بماند.

 

وی صبر و بردباری خانواده شهدا خصوصا مادران و پدران آنان را مثال‌زدنی دانست و تاکید کرد: تنها انتظار خانواده‌های شهدا از مسئولان، ماندن در خط امام و انقلاب است.کسی نمی‌تواند جوابگوی بزرگی و ایثار خانواده شهدا باشد و تاکنون ندیده‌ام که خانواده شهیدی هنگام دیدار مسئولان با آنان، انتظار مادی داشته باشد.

 

حقدل همچنین تاکید کرد که نامگذاری پروژه‌های عمرانی در شیراز به نام مقدس شهدا و در راستای تجلیل از آنان و زنده نگه‌داشتن یاد ایثارگران انجام خواهد شد.