تاریخ : 1394,دوشنبه 24 فروردين18:17
کد خبر : 33685 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

مردم ایران زمین لبخند بزنید!


مردم ایران زمین لبخند بزنید!

هان ای مردم ایران زمین لبخند بزنید و شادمانی کنید که ما برای دیدن روزهای شادمانی شما ترکش ها خورده ایم .

م. ر.ک . جانباز -  هان ای مردم ایران زمین لبخند بزنید و شادمانی کنید که ما برای دیدن روزهای شادمانی شما ترکش ها خورده ایم . امروز دراین امنیت کامل ایران اسلامی بخندیدو بسیار بخندید که ما برای دیدن چهره خندان شما همین دیروز در زیر تابوت زیباترین لاله های سرخ گریه ها کرده ایم .

ما روزگاری برای شادمانی امروز شما اشک مادران داغدیده ای را دیده ایم که در هنگام وداع، عزیزانشان را به ما و ما را به آنها سپرده بودند و ما در لحظه های سنگین وپر اضطراب، سر به گریبان خجالت فرو بردیم و در مقابل آنان با زبان بی زبانی به عروج جگر گوشه هایشان شهادت دادیم .

زیر آسمان ایران اسلامی آسوده نفس بکشید که ما برای راحت نفس کشیدن شما انواع گازهای شیمیایی را استنشاق کرده ایم.

ما برای دیدن برق شادی در چشمان شما سال ها چشمانمان را به اطبا سپرده ایم.

ما برای مجد و سر بلندی شما بارها و بارها سر های خونین بهترین رفیقانمان را به دامن گرفتیم وشاهد عروج سرخشان بودیم .

ما دیروز به استقبال موج انفجار رفتیم تا شما امروز به اوج افتخار برسید.

زیر باران آسوده قدم بزنید که ما روزگاری برای دیدن این صحنه زیبا در زیر بارانی از گلوله های سرخ وحشی با پاهای برهنه دویده ایم.

ما برای دیدن لبخند شما تکه تکه شدن پیکرهای پاکی را دیده ایم که بارها و بارها نهضت سرخ عاشورا را تکرار کردند . آنان که ذوب در ولایت الله شدند ؛ از فرش بریدند و به عرش رسیدند وچه زیبا سرود شهادت را در سایه سار مقاومت زمزمه کردند.

آری آری شادمان باشید و پایکوبی کنید . لبانتان خندان باد و طراوت نگاهتان با شربت شیرین تبسم گورای وجودتان باد ... ما را از یاد مبرید ....
 


کد خبرنگار : 18