تاریخ : 1394,دوشنبه 24 فروردين19:20
کد خبر : 33689 - سرویس خبری : اخبار

رعایت حقوق ایثارگران


رعایت حقوق ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه رعایت حقوق ایثارگران مهم ترین وظیفه کارمندان تعاون است، گفت: کارمندان بنیاد در این موارد باید با صبر و حوصله به آنها پاسخ بدهند تا توجیه شوند.

به گزارش «ایثار»، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه هماهنگی پرداخت مبالغ بازنشستگی به خانواده شهدا با بیان اینکه تعاون از حوزه‌های پرکار، سخت و طاقت‌فرساست، گفت: کارمندان مستقر در این حوزه باید با حفظ منافع سازمانی و طبق قواعد و چهارچوب قوانین و بخشنامه‌ عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه کارمندان حوزه تعاون با مراجعه‌کنندگان بی‌شماری روبه رو هستند، افزود: خانواده شاهد و ایثارگر برای موضوعات مختلفی مانند مطالبات، معوقات، حقوق خود به این حوزه مراجعه می‌کنند که مسئولان مرتبط باید با سعه صدر به سئوالات و درخواست‌های آنها پاسخ بدهند.

این مسئول گفت: داشتن سعه‌صدر، رعایت حق‌الناس ارباب‌رجوع و پاسخ گویی سریع و صحیح از مهم ترین وظایف کارمندان تعاون بنیاد است تا بتوانند مسئولیت خود را با دقت انجام بدهند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه برخی از خانواده شاهد و ایثارگر بر انجام دادن موضوعات خارج از ضوابط در بنیاد اصرار دارند، افزود: کارمندان بنیاد در این موارد باید با صبر و حوصله به آنها پاسخ بدهند تا توجیه شوند.

در ادامه جلسه محمدرضا علی‌اکبر بیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات یک ساله کارمندان این حوزه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال در ارائه خدمات به جامعه شاهد و ایثارگر تلاش بیشتری می‌کنیم تا رضایت آنها ارتقا یابد.

خدیجه شعبانی مسئول امور اداری شاهد در ادامه این جلسه، گفت: 30 نفر از خانواده شهدا در سال 93 به بازنشستگی رسیدند که امسال مبالغ بازنشستگی به آنها پرداخت می‌شود.

وی افزود: قزوین از جمله استان‌هایی است که کارمندان آن در پرداخت مبالغ بازنشستگی به خانواده شهدا دقیق عمل کرده و هیچ خطایی در رعایت حقوق آنها نداشته است.

شعبانی در پایان این جلسه مطالبی پیرامون به‌ روزرسانی اطلاعات شخصی جامعه هدف در سیستم سجایا مطرح کرد و از کارمندان مرتبط خواست تا این اطلاعات را تکمیل کنند.