تاریخ : 1394,چهارشنبه 26 فروردين13:15
کد خبر : 33740 - سرویس خبری : اخبار

اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت در بنیاد فارس


اخذ گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت در بنیاد فارس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه 9001:2008 ISO توسط این اداره کل خبر داد .

به گزارش «ایثار»، رجبعلی راهی در این باره، گفت: قطعا دریافت این گواهینامه، سندی بر تعهد بنیاد به ارتقای مدیریت کیفیت، اصلاح فرآیندها، بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و سایر ذینفعان و کارایی و اثر بخشی سازمان است و مسیر دستیابی به اهداف متعالی صنعت و دیدگاه‌های کلان توسعه‌ای در راستای سند چشم‌انداز را هموار خواهد ساخت.

 وی با اشاره به اهمیت استقرار سیستم مدیریت کیفیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، اظهار داشت: نظام‌مند بودن و هدف‌گذاری برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها با به‌کارگیری رویکردهای تعیین شده و تحقق خط مشی اهداف سازمانی از الزامات سیستم مدیریت کیفیت است.

راهی  افزود: با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و قانون‌مندی و رسیدن به درجه قابل قبولی از پیشرفت، باید تمرکز خود را به شناسایی فرآیندهای نظام‌یافته و بهبود تمام جنبه‌های فعالیت‌های اداری ارتقا داد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس یادآور شد: رویکرد فرایندهای سیستم مدیریت کیفیت، باعث افزایش کارایی و چرخه زمانی کوتاه‌تر در استفاده از منابع بوده و نتایج حاصله، بهبود یافته و بازخوردها قابل پیش‌بینی خواهد بود.

 وی در ادامه افزود : این حرکت در راستای تدابیر نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز رهنمود قائم مقام بنیاد انجام شده و امید است تا پایان سال 94 پیاده سازی فرایند های استاندارد با همکاری معاونت توسعه مدیریت و اداره کل توسعه در استان انجام پذیرد.

 گفتنی است استاندارد 9001:2008 ISO  مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود و شرکت ها ، سازمان ها و ادارات از آن به منظور بهبود کیفیت محصول یا خدمات خود در درون سازمان استفاده می کنند.