تاریخ : 1394,شنبه 29 فروردين12:09
کد خبر : 33784 - سرویس خبری : اخبار

دیدار با خانواده های سرداران شهید


دیدار با خانواده های سرداران شهید

استاندار خراسان رضوی عصر امروز پنجشنبه 27 فروردین ماه 1394 به دیدار خانواده های سرداران شهید برونسی و بابا رستمی رفت.

به گزارش «ایثار» علی رضا رشیدیان در این دیدارها با بیان اینکه امنیت، عزت و بالندگی امروز نظام مدیون جان فشانی های شهدا است، گفت: امیدواریم که به برکت حضور در محفل خانواده های شهدا و به مدد دعاهای خیر آنان بتوانیم در پیشبرد اهداف نورانیشان موفق باشیم.

وی افزود: امروز وظیفه مسوولان حمایت از خون شهیدان و برنامه ریزی در راستای حرکت در مسیر آنان است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهیدان با بذل جان و عمل به تکلیف خود به بهترین شکل ممکن، دین شان به نظام و اسلام را ادا کردند و ما به عنوان امانتداران این ودیعه باید با حضور موثر در عرصه کار و تلاش در جهت سازندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزیم .

رشیدیان با تاکید بر اهمیت نقش خانواده های معزز شهدا به ویژه مادران و همسران آنها در تربیت فرزندانی شایسته و پشتیبانی از آنان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گفت: با هیچ ادبیاتی نمی توان پایداری، استقامت، صبر و از خودگذشتگی شما عزیزان را توصیف نمود.

وی ضمن تاکید بر معرفی ابعاد شخصیتی این دو شهید بزرگوار و سایر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جوان گفت: آبرو و اقتدار نظام به برکت خون شهدا و استقامت خانواده های شان حاصل شده است.

لازم به ذکر است در این دیدار عابدین عابدی مقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ، مزروعی مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی ، لحراری مشاور استاندار در امور ایثارگران و حجت الاسلام ملکی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 مشهد استاندار را دراین دیدار همراهی می کردند .