تاریخ : 1394,شنبه 29 فروردين18:30
کد خبر : 33812 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

پاسخ به یک مطلب لوزانی!



علی(جانباز 70درصد آزاده 8.5 سال اسارت)ابتدایک سوال می کنم بعد یک پیشنهاد؛ سوالم این است که چرا علی رغم تاکید بزرگان مملکت از شخص اول مملکت تانمایندگان واحزاب سیاسی وبعضی از مراجع مبنی بر انتشار گزاره برگ وزارت خارجه طفره می رود وبه تازگی وزیر خارجه فرمودند یک گزاره برگ تهیه شده وریاست جمهور خودشان شخصا" خدمت آقا می برند.

دوم پیشنهاد می کنم دوستان گزاره برگ یکی از سازمان های امنیتی امریکا که تمام متون توافق وپیشنهادات را مطالعه بفرمایند بعد درمورد دستاورد غنی سازی که یکی از دلائلی که تحریم جدیدی تصویب نشده موافقت با غنی سازی 5درصد که به لطف اقایان 3/6درصد شده ودر خصوص سایت غنی سازی فردو تبدیل به یک موزه می شود که فقط 1000سانتریفیوژنسل اول درآنجا می ماند ومرکز تحقیق وپژوهش نمی دانم چه نوعی است که دردانشگاه ها نمی شود.

درباره سایت نطنز هم آنجا بعنوان انباری مورد استفاده قرار می گیرد که 5000سانتریفیوژنوع اول باغنای 3/6باقی بماند وتحقیقات در همین سطح باقی بماند وتحقیق بر روی نسل های جدید آنقدر محدودیت قائل شده اند که عملا" بسیار مشکل آفرین است وتاسیسات اراک را هم با بازطراحی جدید وتعویض قلب راکتور آب سنگین آنقدر سطح تولید به طریق دیگر که خود همین کار میلیاردها تومن برای مملکت هزینه دارد به غیر از هزینه ووقتی که صرف ساخت قبلی شده بود وفکر می کنم که طرف مقابل بیشتر مایل است در آنجا آب معدنی ودوغ تولید شود تا پلوتونیوم.

حالا می گوییم الان سیاست مملکت ووضعیت مملکت اقتضاء می کند این همه امتیاز که نه همه چیز را در عمل متوقف کنیم، لااقل تحریم ها یکجا برداشته شود که اینها حتی کشورهای اروپایی می گویند تعلیق پله به پله یاتخفیف گام به گام، وتازه مشروط براینکه آژانس برراستی آزمایی وبازرسی های نامحدود اعلام وتایید کند تا تحریم ها بدین صورت برداشته شود.

پس برادر عزیز که جناحی تحلیل می کنی! باید عرض کنم مایادمان نرفته که در دوره ریاست جمهوری یکی از سران فتنه که جناب روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند آن افتضاح پروتکل الحاقی را قبول وتمام تاسیسات ما به مدت دوسال پلمپ شد بدون کوچکترین عمل به تعهدات طرف مقابل، که الحمدلله با تصویب مجلس ودستور حضرت آقا همه تاسیسات باز شدند.

در مورد وضع تحریم ها هم باید عرض کنم با شروع انتخابات 88امریکا وشرکایش مذاکرات را تعطیل واکثریت تحریم ها بعد از فتنه 88 وضع شد ودر مورد سکه هم باید عرض کنم که خود بعضی از مسئولین عامل این کار شدند. برای نمونه شهرداری چندین میلیارد تومن سکه خرید کرد تاموقع گران شدن بفروشد که مثلا" شهرداری سود ببرد و...البته با عدم نظارت دولت در تمامی امور مسائل ومشکلات بزرگی برای مملکت شد ولی بی انصافی است یک طرفه به قاضی بروید.

ودر انتها خواهش می کنم گزاره برگ این سازمان امریکایی که تمامی متن توافق را برای وزارت خارجه دیکته می کند مطالعه بفرمایید ببینید چه دستاوردی بدست آورده ایم. ولی در کل تمامی مسئولین، چه دولت قبل وچه حال نقاط قوت وضعف دارند که انشاالله باز فریب این شیطان بزرگ رانخورند. چه کلام زیبایی از امام: " شیطان بزرگ"!

موفق وسلامت باشید.