تاریخ : 1394,دوشنبه 31 فروردين12:56
کد خبر : 33877 - سرویس خبری : اخبار

اعطای تسهیلات مسکن به جانبازان



تسهیلات مسکن به جانبازان بالای بیست و پنج درصد خراسان رضوی اعطاء می‌شود.


به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت :یکی از مهمترین برنامه‌های در دستور کار امسال این نهاد، ایجاد طرح‌های تحول و نوآورانه در قالب برنامه‌های کمی، کیفی و محتوایی در حوزه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معیشت، درمان و اجتماعی است.
عابدین مقدم افزود : به تمام جانبازان بالای بیست و پنج درصد، همسران شهید و فرزندان شهید که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن هستند این تسهیلات اعطاء می‌شود و افرادی که تاکنون اقدام به دریافت این تسهیلات نکرده‌اند تقاضای خود را اعلام کنند
اواشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران را در راس فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اعلام کرد و افزود: همچنین مسئله درمان، پایش سلامت والدین شهدا، همسران و جانبازان در خطر پس از تصویب قانون جدید تجمیع درمان در حوزه بنیاد شهید در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و دانشگاه‌ها را دارای اولویت دانست و گفت: برای ترویج این فرهنگ نیازمند استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف و برنامه ریزی متفاوت هستیم.
عابدین مقدم افزود : سال گذشته دوهزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان در بخش‌های دولتی و خصوصی مشغول به کار شده‌اند که پیش بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش پیدا کند.
خراسان رضوی 17 هزار شهید ،49 هزار جانباز و 330آزاده دارد .