تاریخ : 1394,چهارشنبه 02 ارديبهشت13:04
کد خبر : 33960 - سرویس خبری : اخبار

نشست کمیته ایثارگران ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان


نشست کمیته ایثارگران ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: شهدا به دنبال ارزش های اسلامی و انسانی بودند بنابراین همه آحاد جامعه باید به دنبال عینیت یافتن آرمان شهدا و ایثارگران باشیم.

به گزارش «ایثار»، فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در نشست کمیته ایثارگران ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان بر پاسداشت مناسبت ها تاکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق آرمان شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا به دنبال ارزش های انسانی و اسلامی بودند بنابراین همه آحاد جامعه باید به دنبال عینیت یافتن آرمان شهدا و ایثارگران باشیم و گرامیداشت مناسبت ها، یکی از راه هایی است که موجب جاودانگی یاد شهدا و ایثارگران و گامی در مسیر تحقق آرمان آنان است.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که عزت و عظمت و اقتدار امروز ما مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران است لذا نه تنها بر مسوولان بلکه بر آحاد جامعه فرض است که مقام شهیدان را پاس بدارند.

در ادامه نشست اعضای کمیته ایثارگران دستگاه های اجرایی استان خوزستان در رابطه با برنامه های سوم خرداد و روز جانباز بحث و گفتگو به عمل آمد و اعضای کمیته نظرات خود را اعلام کردند.

بنا براین گزارش، مقرر شد، نمایندگان ادارات استان با توجه به محورهای پیشنهادی برنامه های خود را به منظور طرح و بررسی در نشست های آینده  کمیته ایثارگران تهیه و ارائه کنند.