تاریخ : 1394,شنبه 05 ارديبهشت16:15
کد خبر : 34075 - سرویس خبری : اخبار

خانواده شهدا ادامه‌دهنده راه شهدا هستند



استاندار قم گفت: خانواده معظم شهدا با فداکاری و ایثار و بردباری ادامه‌دهنده راه شهدا و اسوه و الگوی جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار با سه خانواده معظم شهیدان محمدحسین و علی لطفی‌زاده، محمدرضا و حسن ماشاءاللهی و حسین، حسن و اسماعیل سلیمانیان افزود: خانواده‌های شهدا بعد از شهدا نیز در مسیر شهدا حرکت کردند و مایه عزت و افتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

 

وی ادامه داد: ملت ایران مدیون همین صبر و استقامت و ایثار است. دیدار با این عزیزان مایه دلگرمی مسوولان و رشد انگیزه در راستای خدمت‌رسانی است.

 

او اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که بهترین مروجان آن همان نسل ایثار هستند و خانواده‌های معظم شهدا موجب عقب‌نشینی دشمنان هستند؛ فرهنگی که دشمن از آن هراس دارد فرهنگ عزت آفرین که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در طول دوران تهدیدها و تحریم ها ملت ما را بیش از سه دهه در برابر تمام نقشه های دشمنان پیروز ساخته است.

 

** شناخت سبک زندگی شهدا در دیدار خانواده شهدا محقق می‌شود

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: شناخت و ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه با دیدار با خانواده شهدا تحقق می یابد.

 

سردار سیدجواد هاشمی افزود: شهدا در دامان پاک مادران و تحت تربیت والدین متدین و مدافع ارزشها و انقلاب و ولایت بزرگ شدند، خانواده هایی که با فرهنگ عاشورایی عجین بودند و فرزندانشان را نیز از کودکی با این فرهنگ آشنا کردند.

 

وی تاکید کرد: شهدا خالصانه و تنها برای رضای خداوند متعال، گوش به فرمان ولایت راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و راه شهادت را برگزیدند و در این مسیر جانانه از آرمانهای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کردند.

 

او اضافه کرد: با شناسایی و اجرای سبک زندگی شهدا می‌توانیم در مسیر شهدا که همان مسیر تعالی و پیشرفت و عزت است حرکت کنیم.