تاریخ : 1394,شنبه 05 ارديبهشت17:51
کد خبر : 34079 - سرویس خبری : اخبار

دومین سالگرد شهید صفری تبار در اسلامشهر



شهیدنیوز: دومین سالگرد شهید حسین صفری تبار با حضور جمعی از مسئولان در اسلامشهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی ثمری سخنران این مراسم در جمع حاضران اظهار داشت: سنت و قاعده ای در قرآن بیان شده است که در این سنت مردان الهی به عهد و پیمانی که با خدایشان بسته اند متعهدند و برای تحقق وعده الهی حتی از جانشان می گذرند.

وی تصریح کرد: شهید صفری تبار در عملیات های مختلفی در خط مقدم حضور داشت و در نهایت نیز بر اثر استنشاق مواد شیمیایی در دوران دفاع مقدس، پس از ارائه خدمات بسیار به مقام شهادت رسید.

ثمری در ادامه گفت: آنچه که مهم است تشخیص وظیفه و همراهی با جریان های ارزشی است و در این مسیر آنچه که با ارزش است هم نوایی با ارزش های اسلامی است که مرحوم صفری تبار با هوشیاری و بصیرتشان پس از جنگ نیز در فتنه های 78 و 88 و همچنین جریان های دانشگاهی نقشی تاثیرگذار از خود برجای گذاشتند.

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: احساس خطر دشمن از اسلامی است که شعارش« اشهد ان علی ولی الله» است و می بینیم که در سوریه، عراق و لبنان نیز فتنه هایی را به نیت ما راه انداخته اند.

وی تصریح کرد: ای کاش سربازان دیپلماتیک ما امروز این موضوع را بفهمند که اگر تا امروز دشمن در خصوص ما کاری نکرده به دلیل ناتوانی اش است.

حجت الاسلام ثمری عنوان کرد: شاهدیم برخی آدم هایی که از طریق حرف های قشنگ و برخی کانال ها به عنوان مسئول آمده اند به ارزش های انقلاب اعتقادی ندارند و به آن احترام نمی گذارند.

وی افزود: چنیدن روز است که حضرت آقا فرموده اند ما چیز مخفی نداریم و باید هرچه گذشته است برای مردم شفاف بیان شود اما این کار صورت نگرفته است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر اتفاقی نیفتاده مسئولان بیایند و بگویند مسخره بازی های در فرودگاه و رقاصی های در خیابان ها برای چه بوده است زیرا امروز 14 روز است که از سخنان حضرت اقا در خصوص شفاف سازی روند مذاکرات برای مردم می گذرد و شما که می گویید سرباز ولایت هستید نباید آنقدر تنبل باشید و باید تاکنون به حرف ایشان عمل می کردید.

به گزارش مبصر مراسم دومین سالگرد شهید حسین صفری تبار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، روحانیون، رزمندگان و دیگر علاقه مندان در محل ساختمان دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد.