تاریخ : 1394,یکشنبه 15 شهريور13:49
کد خبر : 34081 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارش مصور از صعود خادمین شهدا به بازی دراز


گزارش مصور از صعود خادمین شهدا به بازی دراز

در گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز جمعی از خادمین شهدا به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه صعود کردند.

فاش نیوز - دوم اردیبهشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز است. خادمین شهدا در ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصارالرسول لشکر27 به همراه  دیگر رزمندگان و پیشکسوتان و خانواده معظم شهدای لشکر27محمدرسول الله دوم اریبهشت از ساعت 19 در حسینیه فاطمه الزهرا جنب پادگان ولیصر(عج) حضور به هم رساندند. نماز جماعت مغرب و عشا را اقامه کرده و با 12 اتوبوس عازم سرپل ذهاب در استان کرمانشاه شدیم .

نماز صبح رادر یادمان عملیات مرصاد خوانده شد، سپس سردارسعید قاسمی برای جمع حاضر شروع به سخنرانی کردند . و بعد از او سردار حاج عباس برقی برنامه های اردو را برای حاضرین توضیح دادند. ساعتی بعد سردار حاج حسین الله کرم در بلندی های چهارزبر توضیحاتی دادند. ودر منطقه پاتاق سردار عزیز حاج حسین همدانی عزیزان را به فیض رساندند. وبعداز ظهر از رونمایی و یادمان شهید شیرودی بازدید کردیم.
صبح جمعه ساعت 7صبح به اتفاق رزمندگان و بسیجیان از استانهای مختلف کشور شروع به راهپیمایی به ارتفاعات بازی دراز کردیم تا یاد و خاطره شهدای بازی دراز سزپل ذهاب -- فصرشیرین - گیلان غرب را گرامی بداریم. در آخر با سخنرانی سردار حاج علی فضلی و حرکات ورزشی باستانی  به پایان رسید. و بعد از صرف ناهار به پادگان ابوذر که دوکوهه غرب می گویند رفتیم و با توضیحات سردار قاسمی و  مداحی حاج رضا غزلی مراسم به پایان رسید.

شهدای غرب کشور و بازی دراز را یاد کنید با ذکر یک حمد و صلوات.

 

 

 

 

 

 

 


کد خبرنگار : 17