تاریخ : 1394,دوشنبه 14 ارديبهشت12:59
کد خبر : 34252 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

وظیفه بنیاد پیاده روی ست؟!



جلسه ای در دفتر مدیرکل برقرار بود . مدتی معطل شدم ولی گفتند  جلسه برنامه راهپیمایی و پیاده روی روز شهدا است. وقتی کنجکاو شدم فهمیدم جلسه هیچ ارتباطی با ایثارگران ندارد وبرنامه پیاده روی  عمومی است به هرصورت گفتند ملاقات با میرکل روز مشخص دارد. در این بین میشنیدم که اقای مدیرکل چقدر برای این برنامه که ربطی به ایثارگران ندارد کلی وقت گذاشته و از دستگاه های مختلف پول جمع کرده است. سوال من از بزرگان استان این است که :                                                                                                                                                                                                  
  آیا پیاده روی خانوادگی وظیفه بنیاد است ؟ آیا مدیرکل بنیاد وظیفه رسیدگی به مشکلات ایثارگران رادارد یا وظیفه دارد که برای برنامه ای که هیچ ربطی به او ندارد پول جمع کند و ساعتها جلسه بگذارد ؟  من میدانم که امام که خدا رحمتش کند فرمود نگذارید این رزمندگان در پیچ و خم ادارات به فراموشی سپرده شوند. والله این کارها مثل این پیاده روی هیچ عزتی برای ایثارگران نمی اورد . والله ما با پول گدایی عزیز نمیشویم. والله آنهایی که می ایند به پیاده روی دلشان برای ما نسوخته . والله اگر این پول ها و وقتتان را برای رفع مشکل ماها هزینه میکردرد مثل منی نباید از اداره ام مرخصی بگیرم و دنبال هزینه درمانم بلند شوم .

   همین طور در بین مردم می گویند که ایثارگران وضعتان خوب است و حتما" این کارها نیز سبب می شود که مردم بگویند چقدر بنیاد پول دار است که این کارها را هم می کند. آقای مدیر کل آیا مشکلات مالی ایثارگران حل شده است که شما با پول گدایی کار اداره ورزش را می کنید ؟ آیا همه بچه های ایثارگران موضوع شغلشان حل شده ؟ با این پول چند ماشین می خریدید و می دادید چند بچه جانباز خرج زندگیشان را در آورند نه اینکه ماشین به کسانی که در پیاده روی شرکت می کنند هدیه بدهید. شب نوروزی کمک خرج خانواده های نادار رزمنده می شدید. خدا همه کسانی که کمک می کنند  به این برنامه هایی که فقط برای ما ضرر دارد را هدایت کند. خدا کند یک عاقلی پیدا شود و جلو این مسخره بازی هایی که  فقط برای اسم در کردن هست را بگیرد. من که از این دولت تدبیر و امید هم ناامید شدم. اگر پیاده روی عمومی توسط بنیاد شهید یزد تدبیر است باید بگویم که دیگر امیدی به بقیه کارها واصلاح امور نیست.         
خدایا به جان حضرت زهرا (ع) امام زمان ما را برسان تا داد ما از اینان بگیرد.