تاریخ : 1394,دوشنبه 14 ارديبهشت19:15
کد خبر : 34274 - سرویس خبری : اخبار

رونوشت نامه ام را برای خدا می فرستم!


رونوشت نامه ام را برای خدا می فرستم!

برای پیگیری در یک مرجع بالاتر رونوشت نامه ام را برای خدا می فرستم.

شهید زاده - نامه سر گشاده به اقای شهیدی جناب اقای شهیدی معاون محترم رییس جمهور سلام علیکم. نه بر مبنای وظیفه شرعی و نه بر مبنای وظیفه قانونی بلکه برای تسلی وجدانم چند کلمه جهت اینکه شاید صدای شنوایی پیدا شود برایتان می نویسم . خواه شما پیگیر شوید و خواه نشوید ولی برای پیگیری در یک مرجع بالاتر رونوشت نامه ام را برای خدا می فرستم.

جناب شهیدی به گفته مدیرکل بنیاد شهید یزد قرار است بازرسی هایی قبل از سفر رییس جمهور به یزد انجام گیرد تا کارها وفق مراد تهران باشد و اگر بازرسی ها مطابق میل تهران نباشد کارمندان بنیاد از پاداش 70 ٪ محروم می شوند و بر همین اساس بازرسان شما به استان ما مراجعه دارند. جناب شهیدی! کارمندان از همه جا بی خبر هم دست بکار شده امور را مطابق میل مدیر کل و معاون مالی اداری استان و رییس دفتر مدیر کلتان پیش می برند تا از پاداش  محروم نشوند.
مدیرکل شما و عمالشان دست بکار شده در و دیوار را تمیز می کنند، اتاق ها را جارو و پارو می کنند، عوامل خدماتی آورده اند اداره را بساب تمیز می نمایند. سندهای کاری ومالی مطابق میل با آمار سازی درست می کنند و چنان ظاهر را درست می کنند که انگار این اداره قطعه ای از بهشت است. جناب شهیدی خیلی زشت است که در حکومت اسلام و در افضل نهادها و ادارات دروغ و تزویر وریا حاکم باشد و مسئولین فریادشان بلند باشد که ما افضل نهادها هستیم. با این حساب وای به حال مابقی حکومت. یک شبه در و دیوار اداره مملو از تصویر و طرح شهید و ایثارگران شده که دیدگان بازرسانتان مزین شود و حال انکه مراسم پدران اسمانی به بدترین شکل و با تحریم فرزندان شهدای یزد وبا تصویر سازی مشتی متملق انجام می شود.

شایسته است سایت ایثارتان را بخوانید که بنیاد یزد اعلام کرده در 356 گلزار مراسم پدران آسمانی برگزار کرده و فرزندان با شاخه های گل در مراسم شرکت کردند. متاسفم برای این دروغ پردازی های بی حساب و کتاب که بد بختانه کسی هم نمی گوید مرد حسابی چطور و چگونه؟!

آقای شهیدی! حتما" شما از فرد منصوبتان به هر طریق حمایت می کنید اما بدانید خدایی هم هست. قیامتی هم هست . نمی توان از روز حساب فرار کرد که پایتان آنجا گیر است. شایسته است از مدیرتان بپرسید مرد حسابی چطور برای پیاده روی خانوادگی دهها جلسه گذاشتی و بالای 70 میلیون تومان هزینه کردی ولی پدران آسمانی را سخیف کردی و به بدترین شکل و بدون ریالی هزینه با آبرو ریزی و فقط برای گزارش به تهران سمبل کاری کردی. نکته مهم این برای ما مسلم است که بازرسان شما نه تنها برای کشف حقیقت نمی آیند بلکه اگر ناخود اگاه چیزی هم ببینند با چند جعبه شیرینی حاج خلیفه یزدی پوشیده می شود وهمه چیز درست وصحیح جلوه می نماید. این یعنی بازرسی عدل علوی والسلام


کد خبرنگار : 17