تاریخ : 1394,سه شنبه 15 ارديبهشت19:33
کد خبر : 34302 - سرویس خبری : مقاومت بین الملل

تشکراهل تسنن یمن از سیدحسن نصرالله



شورای اسلامی شافعی یمن از مواضع شجاعانه و شرافتمندانه دبیرکل حزب الله لبنان علیه تجاوزگری مشترک سعودی - آمریکایی علیه یمن تشکر و قدردانی کرد

شورای اسلامی شافعی یمن در بیانیه خود خطاب به سید حسن نصرالله آورده است: این شورا با نمایندگی از خود و همه آزادگان پیرو مذهب شافعی در یمن از مواضع شرافتمندنه و شجاعانه شما در رد تجاوزگری ظالمانه سعودی – آمریکایی علیه ملت یمن و قتل کودکان و زنان و بی گناهان و بمباران ساختار زیربنایی و امکانات ملت یمن تشکر و قدردانی کامل می‌کند. این موضعگیری شما در زمانی صورت گرفته است که بسیاری از زبان‌ها از بیان سخن حق خوداری و سکوت  کرده اند.

به گزارش  تسنیم،این بیانیه افزود: شما در سخنرانی‌های خود وجدانهای زیادی را در جهان بیدار کردید و واقعیت توطئه پلید و کینه درونی نظام آل سعود و پیروانش را برملا کردید. شما دیوار ترسِ نزدِ برخی از آزادگان برای بیان حقیقت را شکستید.

شورای اسلامی شافعی یمن خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مواضع شما در یاری به ملت یمن و فرزندان مستضعف آن بود. این مواضع پایه‌های تاج و تخت‌های ظالم و ستمگر را به لرزه درآورد و سست کرد. ما به سخنان شما یقین داریم و آن را تایید می‌کنیم و این موضعگیری‌های شما در صفحات روشن تاریخ ثبت شده و به یادگار خواهد ماند.

این بیانیه افزود: با خداوند متعال و شما پیمان می‌بندیم که همگی – با جانفشانی کامل- در راه مقاومت و جهاد علیه متجاوزان به سرزمین و دین و مقدساتمان گام برداریم. خداوند شما را توفق و یاری کند و از هر بدی و گزندی در امان دارد و خداوند متعال به شما بهترین خیر و پاداش را به خاطر یمن و اسلام بدهد و شما را همواره تریبون حق برای یاری از مظلومان و مستضعفان در همه جا قرار دهد.

این بیانیه از "شورای اسلامی شافعی یمن – تعز" صادر شده و به امضای "احمد محمد احمد شمس الدین" دبیر شورای اسلامی شافعی یمن رسیده است.