تاریخ : 1394,چهارشنبه 30 ارديبهشت18:07
کد خبر : 34620 - سرویس خبری : اخبار

کسی با عکس شهدا مشکلی دارد؟


کسی با عکس شهدا مشکلی دارد؟

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در نشستی خبری با اشاره به این که برخی عکس شهید را به بهانه این‌که سازه شهر را خراب می‌کند، از معابر بر می‌دارند، گفت: اگر در خیابانی عکس شهیدی به دستور مسؤولی پاره شود تا عزل او پیش می‌روم و کوتاه نخواهم آمد.

 به گزارش ساجدنیوز،به مناسبت میلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) و بزرگداشت مقام جانباز و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، نشست خبری همایش 10 هزار جانباز استان قم با سخنرانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، در اداره کل این بنیاد در قم برگزار شد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ابراز داشت: امروز شاید افرادی باشند که درباره نصب کردن تصاویر شهدا شیطنت کنند؛ شهید نهالی است که اقتدار آن برای همه است؛ ما نمی­توانیم در برابر خواسته خانواده شهدا کوتاه بیاییم.

 

هاشمی درباره اتفاقات اخیر مبنی بر نصب تصاویر شهدا در خیابان­های شهر گفت: اگر در خیابانی عکس شهیدی به دستور مسؤولی پاره شود تا عزل او پیش خواهم رفت و کوتاه نخواهم آمد؛ برخی عکس شهید را بر می­دارند و می­گویند که سازه شهر خراب می­شود؛ باید چنین افرادی را به جای خود نشاند و چه طور جرأت می کنند­ که چنین حرفی را بر زبان جاری کنند.

 

وی افزود: احدی حق ندارد عکس شهید را پاره کرده یا از خیابان­ها بردارند و باید خجالت کشید که عکس تبلیغات پفک و غیره در تمام خیابان­های شهر نصب می­شود و به عکس شهدا که می­رسد، ایراد می­گیرند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید بر نصب تصاویر شهدا در سطح شهر تأکید دارند و بیاناتی را در این خصوص فرموده اند؛ برای ترویج ایثار و شهادت از هیچ چیزی دریغ نخواهم کرد.

 

امروز هر چه داریم به برکت روحیه ایثار و فداکاری است

هاشمی با بیان این که تحولی که امروز با نصب عکس شهدا شده است، باید ادامه یابد تصریح کرد: هر کسی که در مواجهه با مقام شهدا تخطی کند، باید با او برخورد شود؛ امروز هر چه داریم، به برکت روحیه ایثار و فداکاری است.

وی اظهار داشت: کسی که گرد و غبار جبهه را به خود ندیده است، نمی­تواند برای ما تصمیم بگیرد؛ کسی که با خون شهدا مشکل دارد، بداند که این میز و صندلی­ها به برکت خون شهدا است.