تاریخ : 1394,پنجشنبه 31 ارديبهشت16:22
کد خبر : 34635 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ماباعشق رفتیم ولی...



 قاسمی هستم 44ساله  از خیل آزادگان، فرزند ارشد جانباز متوفی هستم. پدر عزیزم در ماه مبارک رمضان سال 91 پس از سال ها تحمل سختی ها و شدائد در سن 63 سالگی  به برادر شهیدش پیوست. 16 سال داشتم که رفتم جبهه. من و پدرم به طور همزمان در جبهه بودیم، من غرب بودم و ایشان جنوب. بعد از دوبار رفتن به جبهه سرانجام در سال 67 در جبهه شلمچه اسیر شدم الان هرکس منو می بینه فکر میکنه من حداقل پنجاه ساله ام. به همه اینها افتخار می کنم و هرگز پشیمان هم نیستم.

 اما دردم اینجاست که آقایان به کلی زحمات ما را فراموش کردند. قوانین حمایتی در مورد آزادگان بسیجی را یا بد و ناقص اجرا می کنن یا به دلایل واهی اصلا" اجرا نمی کنن. هر کجا هر بریز و بپاشی بخواهند بکنن به راحتی انجام میدن  ومعلوم نیست این همه بودجه از کجا میاد. اما همین که به ایثارگر میرسن قوانین مصوب مجلس جمهوری اسلامی ایران را می خوان اجرا کنن هزار جور بهانه در میارن .

  الان یک ای کاش برام موند. با خودم میگم من وخانواده ام که این همه خدمت به نظام کردیم ای کاش جزء ارتش بودیم و زیر مجموعه سپاه نبودیم. چون ارتش واقعا" در حق سربازان آزاده برادری کرد.( برادری ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ)  وحق وحقوق سربازان را برابر قانون پرداخت کرد و سال هاست که آنها را زیر چتر حمایتی خودش قرار داد. ارتشی که بی رو در وایسی ما در دوران جنگ خیلی قبولشان نداشتیم وگاهی به جدی یا شوخی گفته می شد ارتش برادر ماست 20کیلومتر عقب تر ماست. زمان خیلی چیزها رو ثابت میکنه. الان اونها حداقل در وفاداری وحق شناسی چقدر از ما جلو هستن.

 ما پشت سر هم یادواره میذاریم بلونگو راه میندازیم  تا فرهنگ شهید وشهادت رو تبلیغ بکنیم، اونها میان شهدای زنده رو ارج میذارن تا فرزندان این نسل با ارزش بدونن که همه پاداش ها مال بهشت نیست. هر که قدم خیری برداره همین دنیا هم اجرش رو میبره. البته ارتش همانطور که میدونید در حد بضاعت یادواره هم میذاره. به نظر شما کدوم کار به انصاف و مسلمونی نزدیک تر هست ؟ عزیزان من! ما پیر شدیم، من هنوز مستاجرم. بچه هامون بزرگ شدن، خیلی از بچه های آزاده بسیجی  طی سال های اخیر از دنیا رفتند . بدون اینکه به حق و حقوق قانونی خود رسیده باشند. چرا این همه بی فایی چرا؟!  سفارش حضرت امام  و مقام معظم رهبری در مورد ایثارگران رو به خاطر بیارید و رحمی به نسل شجاعان بکنید. درد دل زیاده از کجا بگم . چقدر بگم . مگه گوش  شنوایی هم هست . خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه . ان شاالله