تاریخ : 1394,شنبه 02 خرداد13:32
کد خبر : 34644 - سرویس خبری : اخبار

پیام رئیس بنیادبه مناسبت روزپاسدار


پیام رئیس بنیادبه مناسبت روزپاسدار

به گزارش «ایثار» متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار به شرح زیر است:
«عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
سوم شعبان سالروز میلاد رهبر آزادگان و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) پاسدار دین احمدی و روز پاسدار بر همگان مبارک.
به یقین نقش و اهمیت پاسدار و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست چرا که اقتدار، امنیت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی به تلاش و همت بزرگ مردان انقلابی و پاسداری رقم می‌خورد که در این راه حتی از جان خویش نیز دریغ نمی‌کنند و چه بسیار پاسداران عزیزی که از جان گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پاسداران غیور و رشید این مرز و بوم مایه فخر و افتخار نظام و ملت هستند و خواهند بود و دعای خیر همگان توشه راه آنان در تمامی عرصه‌هاست.
فرصت را غنیمت شمرده ضمن تبریک این روز به همه پاسداران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدا و ایثارگران پاسدار را گرامی می‌دارم و برای تمامی سربازان مخلص و این نهاد انقلابی آرزوی توفیق دارم.
سید محمد علی شهیدی
انتهای پیام/