تاریخ : 1394,شنبه 02 خرداد13:39
کد خبر : 34646 - سرویس خبری : اخبار

پیام رئیس بنیادبه‌مناسبت روزجانباز


پیام رئیس بنیادبه‌مناسبت روزجانباز

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر مرام و منش همه جانبازان غرورآفرین درود فرستاد و تأکید کرد: جانبازان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند.

به گزارش «ایثار» در پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت ولادت حضرت عباس (علیه‌السلام) و روز جانباز آمده است:
«جانبازان عزیز - آنان که ایثار و فداکاری‌شان، نشانه‌ای در جسم مطهرشان باقى گذارده و یادگار آن لحظه‌ى حساس را همواره با خود دارند - داراى سهمى ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند.»
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)


زمانی که سخن از عشق و ایثار به زبان می‌آید نام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) بر اذهان و زبان‌ها جاری می‌گردد. بزرگ‌مردی که در راه دین و ادای تکلیف و عشق به ولایت در تاریخ نام و یادش جاوید و ماندگار شد.
به‌یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی اسوه ایمان، صبر و صلابت و ایستادگی و رشادت هستند و ازخودگذشتگی و بردباری‌شان ریشه در عشق راستین و ولایت مداری و بلندای ایمان این حقیقت جویان راه حق و حقیقت دارد و چه نیکو صفت «شهید زنده» بر این انسان‌های وارسته و ثابت‌قدم گذارده شد. چراکه اینان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند.
همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس (علیه‌السلام) بر مرام و منش همه جانبازان غرورآفرین درود می‌فرستم و از خدای متعال سربلندی و سلامتی برای ایشان مسألت دارم.
سید محمدعلی شهیدی
انتهای پیام/