تاریخ : 1394,شنبه 02 خرداد13:43
کد خبر : 34647 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

قدردانی از جانباز در خندوانه!



محرم- برنامه خندوانه که مدتی ست مهمان خانه های همه شده و هر شب شادی را به خانه ها می آورد، امسال هم در شب ولادت حضرت ابالفضل و روز جانباز، کار قشنگی کرد که قابل ستایش است. هرچند به نظر نمی رسد که رامبد جوان یک فرد خیلی مذهبی باشد، اما اخلاق مداری او و در اصل بینش خوب و درست او باعث شد که امسال هم برای سال دوم در روز جانباز از این قهرمانان دفاع مقدس یاد کند.

 شب قبل یعنی شب ولادت حضرت ابالفضل میهمان ویژه برنامه خندوانه یک جانباز ویلچری دوپا قطع و نابینا بود. از ابتدای برنامه که با تشویق و احترام حضار و مجری توانمند برنامه شروع شد، جانباز حسین صفری حقیقتا" به عنوان یک الگوی ایمان و اسوه امید و موفقیت در بالای سن روی چرخ و با آرامشی زیبا نشسته بود. او از دوران کودکی و نوجوانی، نحوه ورودش به جبهه و مجروحیتش تعریف کرد. از شوخی هایی که در لحظه مجروحیتش با هم رزمانش می کرد و از شهادت دوستانش جلوی چشمش صحبت کرد و به زیبایی آن اراده آهنین و وجود خستگی ناپذیر را به عنوان یک جانباز قهرمان به جوانان و همه حضار و بینندگان نشان داد.

 مایه بسی افتخار بود که او با وجود آنهمه مجروحیت، هیچ محدودیتی را نپذیرفته بود و فعال و کوشا، باانگیزه و امیدوار به فعالیت های اجتماعی، ورزشی و ... می پرداخت. و اینجا باید به انتخاب و نیت مجری توانمند خندوانه تبریک گفت که چنین الگویی را که مایه افتخار همه است دعوت کرده و به غیر از قدردانی و احترام و یادآوری مقام ارزشمند او، خیلی از غافلان را به یاد وظایفشان انداخت. کسانی را که خیلی بیشتر از یک تهیه کننده برنامه طنز، در مقابل جانبازان مسئولیت دارند.