تاریخ : 1394,شنبه 02 خرداد14:56
کد خبر : 34654 - سرویس خبری : اخبار

هدیه روز جانباز شهرداری ساری


هدیه روز جانباز شهرداری ساری

در هنگام عبور از اتوبانی که قسمتی از آن را به علت تعمیرات بسته بودند و با جدول های اضطراری مسدود شده بود...

فاش نیوز- ساعت 5 و نیم صبح هوا تاریک بود و داشت با سرعت می رفت که با برخورد با چیزی متوقف شد... !!!

دیروز صبح جانباز مرتضی قنبری وفا که ساکن شهر ساری است، در هنگام رانندگی در اثر برخورد با جدول اتوبان دچار سانحه شده و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

 به گفته خود جانباز قنبری وفا، در هنگام عبور از اتوبانی که قسمتی از آن را به علت تعمیرات بسته بودند و با جدول های اضطراری مسدود شده بود، به شدت برخورد کرده و هم اکنون از ناحیه سر و کمر آسیب دیده  و تحت نظر می باشد.

آنچه موضوع را برای خواننده تامل برانگیز می کند این است که جانباز از نحوه جدول گذاری شهرداری جهت تعمیرات اتوبان شکایت دارد به این دلیل که این جداول بدون هیچ علائم هشدار دهنده یا مشخص کننده ای در آنجا قرار گرفته بود و در تاریکی صبح هیچ دیدی نداشته است. قابل ذکر است که این موضوع حتی می تواند هر راننده دیگری را نیز در معرض خطر قرار دهد.

 این جانباز گرامی که جانباز 70% از ناحیه دست و پا و اعصاب و روان و برادر شهید نیز می باشد، درحال حاضر برای چکاپ پزشکی در بیمارستان شفای شهر ساری بستری بوده و حال چندان مساعدی ندارد. سوالی که از مسئولین شهرداری شهر ساری می توان پرسید این است که ایا این کم کاری یا سهل انگاری نیست که جداولی بدون هیچ علائم هشداردهنده ای در تاریکی تعبیه شود و جان رانندگان را به خطر بیندازد؟! آیا در این ایام شعبانیه و روزهای توام با شادی، سانحه و تصاوفی که برای این جانباز رخ داد، عیدی و هدیه خوبی برای روز جانباز بود؟!

جانباز مرتضی قنبری وفا از تک به تک جانبازان و ایثارگران التماس دعا برای بهبودی خود را دارد.


کد خبرنگار : 20