تاریخ : 1394,یکشنبه 03 خرداد12:59
کد خبر : 34681 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارش مصور ازنخستین کنگره جمعیت جانبازان


گزارش مصور ازنخستین کنگره جمعیت جانبازان

جانبازان با درصد ها و ضایعه های مختلف با شور وحال وصف ناپذیری مدت ها قبل از شروع مراسم و رأی گیری در محل کنگره حضور یافته بودند.

فاش نیوز - گزارش مصور از نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که روز گذشته(شنبه 2 خرداد) با حضور پرشور و پاشکوه جانبازان از سراسر کشور برگزار و اعضای انتخابی شورای مرکزی در این مجمع از سوی جانبازان برگزیده شدند.

جانبازان با درصد ها و ضایعه های مختلف با شور وحال وصف ناپذیری مدت ها قبل از شروع مراسم و رأی گیری در محل کنگره حضور یافته بودند. همچنین تعداد زیادی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دراین کنگره حضوربه هم رسانده بودند و ساعاتی را دراین مکان سپری کردند.

 دراین مراسم که با تلاوت آیاتی از قران مجید شروع شد ابتدا سردار محبوب "محمد اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران درمجلس به عنوان رئیس موقت جمعیت جانبازان به خوش آمد گوئی حاضران پرداخت و سخنانی را به مناسبت برگزاری نخستین کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ایراد گرد.

سپس آقای "غلامعلی حداد عادل"نماینده مردم تهران درمجلس به سخنرانی پرداخت و بعد از او نیز "حجت الاسلام ابوترابی"نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی کرد.

حجت الاسلام "تقوی" رئیس ستاد ائمه جمعه کشور نیز آخرین سخنران این مراسم بود که به بیان فضایل جانبازان پرداخت و روز جانباز را به جانبازان حاضر تبریک گفت و تشکیل جمعیت جانبازان را مورد تمجید قرارداد.

بعد از سخنرانی میهمانان مدعو، با  حضور نمایندگان وزارت کشور رأی گیری برای انتخاب 20 عضو شورای مرکزی و سه بازرس جمعیت جانبازان برگزارشد.

تصاویر از حسین مرادی


کد خبرنگار : 17