تاریخ : 1394,سه شنبه 05 خرداد17:17
کد خبر : 34773 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

کی فکر صورت سانحه بود؟



اسلام مشکانی- پس بااین شرایط همه رزمندگان  دچار اعصاب وروان بعدازمدتی شدن چه کسی به یاری این شیرمردان می آید؟ چرا رزمندگانی که  بعدازاتمام جنگ دچارناراحتی اعصاب یاشیمیایی شدن رارسیدگی نمی کنید؟

 بنده الان20سال است که به متخصص های اعصاب و روان می روم و همه نسخه هایم موجود می باشد اماهیچ مسئولی تابه حال به من جوابی نداده نه بنیاد ونه سپاه چرا؟ کسی که مثل بنده 27ماه سابقه جنگ دارد، چطور مسئولین تشخیص می دهندکه موجی و شیمیایی نیست. چراخودشان را مدیون رزمندگان وخدا می کنند؟ الان رزمندگانی همچون من هستند که موج گرفته اماصورت سانحه ندارند و یاشیمیایی هستند. مسئولین که آنجانبودن حتما" نبایدتوخط مقدم شیمیایی می شدی؟ باباکسانی هستندکه پشت خط هم از طریق لباس و پتوهای آلوده گرفتارشدند وکسانی بودندکه تو پادگان دچارموج گرفتگی شدن اماصورت سانحه ندارند. چراچون آن موقع جوان بودن بعدازدرمان ازبیمارستان فرارمی کردن وبه جمع دوستانشان می پیوستن. 

 چرااینهمه ظلم درحق مارزمندگان می کنید؟ به خدا ظلم پایان خوشی ندارد. صدام وسرهنگ قذافی رادیدید باآن همه ظلم آخرش چی شد؟ پس ازخدابترسید. این همه حق حقوق ما رزمندگان بدون صورت سانحه را ضایع و پامال نکنید. بخدا همه مردم عادی مطلع شدن که به مارزمندگان ظلم می شود. امامسئولین 26 سال است که درحق ما رزمندگان مظلوم بی عدالتی می کنند. مسئولین این را بدانند همه رزمندگان یک درد واحددارند. پس کمی ازخدابترسید. به دادشان برسید چون فردایی سخت در انتظار همه است.

 رزمنده داوطلب27ماه جنگ موج گرفته وبدون صورت سانحه  اسلام مشکانی که26سال است که به من وامثال من  ظلم می شود  و ازسایت خوب فاش هم نهایت تشکررادارم که گفته های مارزمندگان مظلوم رابه گوش مسئولین می رساند. به امیدروزی که تبعیض نباشد و بعضی ازمسئولین جای ضابطه را با رابطه عوض کردن ایشاالله که مسئولین جایگاه ضابطه را تو اداره جات حفظ کنند.