تاریخ : 1394,یکشنبه 17 خرداد15:44
کد خبر : 35008 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چه کنم ترکش نخوردم؟!



یاران- چرا کسی به فکر رزمندگان شاغل نیست؟ البته رزمنده شاغل وغیر شاغل نداریم منتهی از آنجایی که به جانبازان عزیز شاغل امتیازاتی در فیش حقوقی انان اعمال می شود که صد البته حقشان بیش از این ها است و بایدبیش از این به آنان رسیدگی شود ولی مطلبی که هست اصل و اساس، داشتن روحیه رزمندگی و ایثار است.

 یعنی تا روحیه رزمندگی در کسی موجود نباشد اصلا" پا در میدان نبرد نمی گذارد. در قرآن نیز آیاتی داریم مومنین را به قتال ونبرد در راه خدا تشویق می کند اما هیچ جایی ازقرآن نداریم که بفرمایید بروید وجانباز شوید! مثل (یا ایها النبی حرض المومنین علی القتال.65 /انفال.) یا (وقاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونکم.بقره/190.) یا فقاتلوا اللتی  تبغی .حجرات/19)

 جانبازشدن مرحله بعد از رزمندگی است و آن هم امتیازی است که خدا به هر کس بخواهد می دهد. یعنی جانباز شدن از نظر رتبه بعد از رزمندگی است اما در قوانین ما برعکس است. هر کس متناسب با خدمتی که در دفاع مقدس انجام داده باید خدمات بگیرد. چکار کنیم که به حسب ظاهر ترکشی به ما اصابت نکرد؟ این دیگر دست من وشما نیست.

 با این توضیحات آیا حق رزمندگان شاغل نیست که لااقل نصف امتیازات یک جانباز شامل آنها شود؟ چرا مسئولین نبود اعتبار را بهانه می کنند؟ آیا صرف قرار دادن رزمندگان در ذیل عنوان ایثارگران برای آنها شد نان؟ ما حقمان را می خواهیم. بعد از گذشت 27 سال از دفاع مقدس هیچ کاری نکردید!  نهاد متولی اعزام رزمندگان سپاه است. چرا برای رزمندگان شاغل کاری نمی کند؟ چرا برای جاهای دیگر بودجه هست ولی به رزمنده که می رسد نیست؟ مسئولین بترسید از روزی که در محکمه عدل الهی مو از ماستتان بکشند. آن وقت است که ....یعض الظالم علی یدیه و........