تاریخ : 1394,یکشنبه 24 خرداد19:06
کد خبر : 35200 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بی اعتنا به اعصاب و روان ها



محسن ناطق-  اگر اعتبار بنیاد از ایثارگران است، چرا ایثارگران اعتبار (بار مالی) ندارند؟ هر روز به جان مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز هزاران مرتبه دعا می کنیم که موقعیتی ایجاد کرد تا بتوانیم درد دل هایی که هیچ کسی حاضر به شنیدنشان نیست مانند سنگ صبور بشنود و همچنان فی سبیل الله مثل مرغ سر کنده با ویلچر عاشقی دنبال رفع مشکلات جانبازان دوندگی کند.

 ولله ولله ولله مسئولین باید از خجالت سر افکنده باشند که پس از بیش از سی سال فقط بهانه بار مالی و اعتبار را دارند. اینجانب مانند میلیون ها مجاهد فی سبیل الله محروم و مظلوم در شهر مشهد مقدس در شرایطی قرار دارم که با وجود پرونده کامل و عبور از هفت هزار خان موانع صورتجلسه سانحه و مدارک پزشکی همزمان و احراز و کد جانبازی در بنیاد همدان از کلیه تسهیلات جانبازان بویژه رفع مشکلات اعصاب و روان به دلیل خودداری بنیاد همدان از انتقال پرونده به مشهد محروم هستم. آخه این چطور آیین نامه ظالمانه ای است ؟
یک نمونه کوچک برای مثال دشمنی ضد انقلاب با همکاری افراد نفوذی در دادگستری فقط دو راه برای جانباز اعصاب و روان باقی می گذارند که دشمنان و نفوذی هایی که با تبانی مشکلاتی به وسیله سوء استفاده از استرس های غیر قابل کنترل مربوط به اعصاب و روان یا همان موج گرفتگی ایجاد کنند تا جانباز مدام در دادگستری در حال دوندگی و پرداخت خسارت و حبس باشد یا از خجالتی که باید در رخسار مسئولین باشد، از بی تدبیری و ناامیدی خجالت زده عیال و فرزند گاهی وادار به خودکشی شود!

 

 می دانیم جانباز اعصاب و روان هنگام استرس قادر به کنترل خودش نیست. همچنین پس از رفع حمله عصبی چیزی از رفتارش در شرایط حمله عصبی به یاد نمی آورد. لذا کافی ست ضد انقلاب جانباز را تحت فشار روانی قرار دهند تا وارد حمله عصبی شود و در آن حال هرچه بخواهند به جانباز مظلوم بچسبانند و تهمت ناروا نسبت دهند. هیچ گونه تمهیدی برای حمله عصبی جانباز وجود ندارد لذا جانباز اعصاب و روان را مانند افراد سالم در دادگاهی که فتنه گران را از بی مبالاتی عفو می کند، محکوم و به انواع جریمه های نقدی یا حبس مجازات می کنند.
در حقیقت در این وضعیت نحوه شرایط زندگی علویان در دوران سیاه بنی امیه و بنی عباس اسلام نمای کافر را با پوست و گوشت و استخوان و تمام سلول های وجود درک می کنیم.
روی سخن با آن بزرگانی است که از بابت جنگ آن بالاها نشستند و کوچک ترین اعتنائی به شرایط مرگ آور جانبازان اعصاب و روان ندارند. می گویند قانون داریم، دادستان داریم و جانبازان نور چشم مسئولین هستند اما در عمل شاهدیم جانباز و همسر بیچاره اش مدام باید دربه در به دنبال اثبات جانبازی یا تهیه هزینه های درمان و دارو باشد! یا دنبال مشاوران املاک برای جستجوی یک اتاق و آشپزخانه که بتواند کرایه اش را پرداخت کند و سقفی بالای سرش باشد حالا سر سفره مهم نیست همراه داروهای اعصاب قوی چه بخورند تا معده تکه و پاره متورم و عوارض دارو بر سایر اندام مثل دندان های پوسیده و خون ریزی کلیه پس نزند.

 

 می گویند آیین نامه داخلی داریم اما جانبازان می گویند آیین نامه داخلی مخصوص کاهش درصد است تا جانباز برود و مزاحم آن بالا نشین ها نشود. چقدر ننگ آور است عده ای سیر و سواره با علامت اسلام و شیعه بر پیشاانی اینگونه مجاهدین فی سبیل الله را در پیچ و خم انواع بهانه های بنی اسراییلی همچون تشنه حقیقت کربلا نگه دارند.
کافی ست ترفند شاهان بنی عباسی یا بنی امیه در مورد سقف 70 درصد را از پایین به بالا حساب کنند نه سی درصد کاهش ظالمانه را از بالا به پایین کاهش دهند.
در هر صورت او می آید .