تاریخ : 1394,شنبه 06 تير13:31
کد خبر : 35534 - سرویس خبری : اخبار

معرفت شناسی باید از پایه ابتدایی برای جوانان آغاز شود



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از فضیلت های ماه مبارک رمضان سخن و الگو برداری از شهدا سخن گفت .

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک  گفت:معرفت شناسی نسبت به دستورات خداوند باید از پایه ابتدایی برای جوانان آغاز شود تا در طول زمان به درجات عالی دست یافت.هرچه معرفت افزایش یابد ، می توان به درجات بالاتری از ایمان دست پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد :در این راه نیز می اتون از شهدا الگو گرفت، آن شهیدان جان بر کف که جان و مال خود را در راه رسیدن به تقرب الهی و جهاد برای رضای خدا پیشکش کردند حتی در اوج گرمای کویر و معرکه جنگ در مقابل شکنجه های دشمن ایمان خود را حفظ کردند و با کام روزه برای مبارزه اقدام می کردند.

کادری گفت طبق برنامه ریزی های انجام شد با رئیس  اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان تعدادی از  مبلغان در شهر و روستا به همراه مسئولین و شورا ها و معتمدین به دیدار خانواده های شهیدان و جانبازان می روند و از آنان دلجویی و تقدیر می کنند.

وی ادامه داد: مبلغان در سطح روستاها و شهرستان باید فرهنگ شهادت، صبر مقاومت  را ترویج دهند و در این راستا جوانان را با آرمان های شهدا آشنا کنند.

وی افزود:در این ماه مبارک خداوند خوان نعمت خود را بر بندگان گسترش می دهد و میزبان خوبی برای میهمانی ها عالی رتبه است ، باشد که لیاقت نشستن بر سر این خوان الهی بر یکایک ما عظا شود .