تاریخ : 1394,دوشنبه 08 تير12:17
کد خبر : 35605 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دولت چشماشو بسته!




خدمت یکایک برادران عرض ادب و احترام دارم ....
برادران عزیز جانباز! رشادت های شما را با مبلغ ریالی نمی شود تخمین زد. امتیاز شما جانبازان هر کدام از هزاران میلیارد هم بیشتر است و اصلا" قابل مقیاس نیست! .. اما چه کنیم که بعضی از همرزمانمان برای اجاره خانه مانده اند! این هم از لطف مسئولین است که نصیب ما ها شده است! هرجند بیشتر داد میزنی م انگار آقایان هم بیشتر زده اند به ناشنوایی و برای خود از عمل نکردنشان امتیاز بیشتری قائلند...!

 جانبازان زیر25درصد همچنان منتظرند و مدت هاست که حتی یک نفر از مسئولین برای حمایت از جانبازن زیر25درصد پیامی برای شاد کردنمان نداده است! ظاهرا" آقایان با وعده دادن وام مسکن و بیمه کردن بچه ها جریان را تمام شده دیدند ...!
اما  به فکر اینکه تعدادی از برادران جانباز زیر25درصد اعصاب و روان یا برادران شیمیایی و... نیاز به درصد جدید دارند، نیستند!  آن برادران جانباز که بیکار هستند بیشترشان بیش از 50 سال دارند بخصوص بچه های اعصاب و روان و شیمیایی توانایی کار ندارند. بنیاد باید یک فکری به حال ما بکند و از دولت تقاضای بودجه بیشتری داشته باشد ....

 دولت هم چشمانش را بر جانبازان بسته است! انگار نه انگار که کل جامعه مدیون همین ایثارگرانند البته پشت تریبون از جانبازان حمایت می کنند اما در عمل هیچ نتیجه ای حاصل نگردیده است ...! ما جانبازان زیر 25درصد از دولت محترم خواهشمندیم گوشه چشمی هم به جانبازان زیر25درصد بیندازد. دستوری اتخاذ فرماید جهت احقاق حقوق جانبازان. دولت محترم بداند که بچه های زیر 25 اکثرشان نیازمند حقوق هستند و برای خرج روزمره شان گرفتارند! برای هزینه تحصیل فرزندانشان از مدرسه ابتدایی تا دانشگاه باید شرمنده فرزندانشان باشند ....!

 آقایان محترم مسئول! اگر خودتان جیبتان خالی باشد نزد خانواده چه حالی دارید؟ آیا سربلندید یا خجالت زده؟ کمی خودتان را جای جانبازان بگذارید. حتما" بهانه بودجه را می گیرید که بودجه ندارید. اگر با مدیریت دقیق اقتصاد را تنظیم کنید و ثروت مملکت را به عده ای چپاولگر و اختلاصگر ندهید بودجه کم که نمی آورید هیچ، اضافه هم می آورید. الان طی این چند سال هزاران میلیارد ثروت کشورمان به دست چند نفر به تاراج رفته است. اینجا حرفی از کمبود بودجه نیست اما نوبت به حق و حقوق جانبازان که می رسد تریبون ها را کوک می کنید و فریاد نداریم برایمان سر می دهید....
فاش نیوز تشکر