تاریخ : 1394,دوشنبه 08 تير18:26
کد خبر : 35636 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بنیاد یزدی ها! این ظلمه!



ع. محمد- می خواستم موضوعی را به اطلاع شما برسانم هرطور که صلاح می دانید به گوش مسئولین برسانید. باز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با همراهی تیم... خود دست به ظلمی بزرگ زده. در بنیاد شهید استان یزد تعدادی نیروی مشغول به خدمت هستند که به صورت کار معین کار می کنند که بعضی از آنها ده سال است که در بنیاد مشغول هستند در میان آنها فرزند جانباز. خواهر شهید نیز هستند.

  اکنون که مرکز مجوز تغییر وضعیت این 22 پرسنل را صادره کرده است تا پیمانی شوند این مدیر با کمال ... افرادی جدید را به کار گرفته است که بعضا" از آشنایان و دوستان خود او یا تیمش هستند تا این افراد بدون هیچ گونه سابقه کاری و در همین ابتدا بصورت پیمانی رسمی مشغول به کار بشوند.

 مگر اینجا بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و نباید از حق و حقوق ایثارگران دفاع شود؟ حال با این ظلم مدیر چه کسی قرار است حقاق حق کند و حق این تعداد  ایثارگر (فرزند جانباز. خواهر شهید) که نزدیک به 12 سال است در بنیاد کار می کند دفاع کرد و نگذارد به آنان ظلم شود. شما را به خدا این درست است؟ آیا این ظلم نیست؟ به کجا برویم و شکایت کنیم که صدای ما را بشنوند؟