تاریخ : 1394,شنبه 13 تير12:41
کد خبر : 35738 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

آقای انصاری شما آمدید...!



درمانده -  آقای انصاری میدانید بعد آمدن سفر یک روز شما به یزد.عکس العمل مدیر و معاونینش چه بوده است نتایج این سفر و دست آوردهای آن را میدانید آیا میدانید چرا خواستند تا سفرتان ۱۵ روز به عقب بیندازید؟

آیا میدانید نزدیک به دو سال پرسنل بخصوص آنان که وضعیت استخدامی شان درست نشده چند بار تهدید به اخراج و بیکاری شده اند؟

آیا میدانید در زمانی که بازرسان در یزد بودند دست اندر کاران همانگونه که دوشادوش شما در همه جا حضور داشتند همراه بازرسان نیز بودند و کمتر کسی می توانست آزادانه با آنها صحبت کند؟

برادر گرامی جناب آقای انصاری شما آمدید و گوشه ای ازمسائل و مشکلات را دیدید و شنیدید و دستور رفع و رجوع آن را دادید ولی نتیجه اش آن بود که این روزها عده ای با آن درگیرند؛ عده ای که چند سالی است به امید استخدامند تا بتوانند آینده ای را برای خود تامین و تضمین کنند، کسانی که اگر الان در بنیاد نبودند شاید مانند سایر همسالان و افراد مشابه خود در جایی مطمئن و فارغ از تحقیر و جسارت مشغول خدمت بودند.

به خدا ظلم است که چند سالی از عمرمان را در این اداره گذرانده ایم و فرصت های شغلی زیادی را از دست داده ایم چنین بلاتکلیف بمانیم و عده ای هنوز از راه نرسیده وضیعت خدمت آنها تنها بخاطر روابط نه بر اساس ضوابط روشن و مشخص شده است. نمی خواهیم بگوئیم چرا آنها استخدام شده اند نه، می گوئیم نگذارید ما بیشتر ازاین دیگر خجالت خانواده هایمان را بکشیم.


کد خبرنگار : 19