تاریخ : 1394,شنبه 13 تير13:07
کد خبر : 35743 - سرویس خبری : اخبار

ترویج ارزش های دفاع مقدس دغدغه رسانه ملی نیست


ترویج ارزش های دفاع مقدس دغدغه رسانه ملی نیست

اولویت رسانه ملی، کسب در آمد است و ترویج ارزش ها و معارف دوران دفاع مقدس دغدغه دست اندرکاران آن رسانه نیست

 

جوادخضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام مطلب فوق گفت: یکی از کارکردهای اصلی رسانه ملی فرهنگ سازی ، ترویج و اشاعه ارزش های دینی و آشنایی نسل جدید با دوران سراسر افتخار دفاع مقدس می باشد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است .

جواد خضرایی اظهار داشت : بدون شک جامعه امروز و به ویژه نسل جوان بیش از هر زمان دیگر نیازمند آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت است و باغ موزه دفاع مقدس در راستای این مهم و پاسخ به نیاز جامعه و پرهیز از اسطوره سازی، برنامه شبهای شیدایی را در لیالی ماه مبارک رمضان که با استقبال عموم مردم مواجه شده است ، برای ششمین سال متوالی اجرا می کند.

مشاور شهردار تهران افزود : علیرغم مکاتبه با معاونت سیمای رسانه ملی  و پیگیری های متعدد و رایزنی با شبکه های مختلف صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری با باغ موزه دفاع مقدس برای پخش برنامه شب های شیدایی ، متاسفانه درخواست باغ موزه مورد بی مهری قرار گرفته است.

مدیر عامل موزه دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جای تعجب است که رسانه ملی نهایت همکاری را در انعکاس برنامه هایی که هیچ گونه قرابت و سنخیتی با مفاهیم و ارزش های دینی ندارد را در عمل نشان داده است ولی برای پخش برنامه تولید شده مرتبط با حوزه ایثار و مقاومت به دنبال دریافت هزینه و کسب در آمد می باشد.