تاریخ : 1394,پنجشنبه 25 تير20:39
کد خبر : 36075 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

کارمند شرکت متد



کارمند شرکت متد -  سلام من یه کارمند شرکت متد هستم. باید بگم از وقتی آقانصیر شد رییس مرکز دیگه از فاکتورهای جعلی خبری نبود، دیگه جنس بنام جانباز حواله نمی شد و سر از کلینیک خصوصی افراد در نمی آورد دیگه مواد اولیه ساخت پروتز تو کیف کارشناسا از مرکزش خارج نمی شد، دیگه قطعات پروتز و .. توی ویترین کلینیک کارشناسا به وفور پیدا نمی شد دیگه بنام جانباز و به کام دلال های باندی نبود، دیگه دهها ویلچر و قطعه را بجرم خاک گرفتگی بعنوان اسقاطی به فلان مغازه دار و شرکت صوری و دروغین نمی فروختند، دیگه کارشناس و مصرف کننده و تهیه کنند و ... قطعه یک نفر نبود که هر غلطی بکند. دیگه ماموریت های ساختگی چندین میلیونی به استانها نبود . آره دیگه باند بازیو اعتصاب و رشوه و دزدی نبود.

اما همین چند روزه من که در بطن کار در متد و قسمت مالی هستم دارم می بینم که همه فاکتورسازان و کلینیک داران و کارشناسان و مغازه های طلق و جفت پروتز و ویلچر و دارو مثل قارچ سبز شدن و دارند حسابی بنام جانباز می چاپند. اینم دست آورد رییس جدیدمان در شرکت است. خدایی چرا حراست بنیاد یه تیم تحقیق و تفحص برای دوره ریاست یاوری تشکیل نمیده تا خدمات آقانصیر به چشم بیاد؟ چرا از متد تحقیق نمیشه ؟ چرا فاکتورهای صوری و جعلی رو پیگیری نمی کنن. فآکتورهایی که دست خط تآبلوی فلان کس را دارد و البته مصرف کننده همان اجناس هم فلان کس است.

چرا کسی ارتباط انباردار یکی از مراکزوابسته و تیم اختلاس را با بعضیها بررسی نمی کند؟ چرا کسی ارتباط پول های واریزی به کارت بانکی مامور خرید توسط فلان مغازه دار و شرکت ل فروش را بررسی نمی کند ؟ خدایی رییس خبر نداره ؟ بارها همه در مورد این افراد بهش هشدار دادند و در عوض همه آنها سمت کارشناس ویژه و نماینده و .... داده.

الله اکبر از اینهمه طیف ، خدا برای جانبازان و ما سینه سوخته های کارمند بخیر کند. اگه زیادم پاپیچ بشیم مارو به یه بهونه اخراج می کنند . والسلام