تاریخ : 1394,دوشنبه 29 تير14:18
کد خبر : 36112 - سرویس خبری : اخبار

درخواست ایثارگران سازمان اوقاف و امور خیریه


درخواست ایثارگران سازمان اوقاف و امور خیریه

جمعی از ایثارگران سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار تعیین مشاور در زمینه ایثارگران در این سازمان شدند.

ایثارگران سازمان اوقاف و امور خیریه -  بدین وسیله از نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جناب حجت الاسلام حاج آقای محمدی تقاضا داریم مشاور خود را در امور ایثارگران که در ماده 14 قانون تسهیلات و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی مصوب 31/3/1374 دستگاه ها را به این مهم مکلف کرده است منصوب نمایند. انشااله بتوانند در راستای سیاست های کلی نظام و سند راهبردی ایثارگران که اخیرا به تصویب دولت رسیده است خدمت رسانی مطلوب در ارائه خدمات و زمینه های مختلف اجتماعی،اقتصادی، فرهنگی نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سازمان صورت پذیرد.

گرچه قبلا این موضوع مهم از طریق مشاور محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران پیگیری شده اما تا کنون نتیجه ای نداشته است و کماکان جمع جانبازان و ایثارگران در سازمان اوقاف و ادارات تابعه در زمینه های مختلف نسبت به ارائه خدمات در بلاتکلیفی به سر می برند که از این حیث هزینه های سنگینی را در باب پیگیری های مصوبات دولت برای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به همراه دارد.

درحال حاضر متأسفانه امورایثارگران در سازمان اوقاف و امورخیریه  متولی مشخصی ندارند. بنابراین ضروری به نظر می رسد یکی از ایثارگران و جانبازان دردآشنا از سوی نماینده محترم ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به این مسئولیت گمارده شود تا در راستای فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه مطلوب را در این سازمان فرهنگی و اجتماعی با خدمت رسانی بیش از پیش به عمل آورند.

با احترام، جمعی از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس سازمان اوقاف و امور خیریه


کد خبرنگار : 17