تاریخ : 1394,چهارشنبه 31 تير11:30
کد خبر : 36160 - سرویس خبری : اخبار

تشکر انجمن جانبازان از سازمانها درنماز عیدفطر


تشکر انجمن جانبازان از سازمانها درنماز عیدفطر

انجمن جانبازان نخاعی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک حلول ماه شوال، از نهادها و سازمانهایی که در جهت حضور باشکوهتر عزیزان جانباز در نماز عید سعید فطرمشارکت فعال داشتند تقدیرکرد.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک حلول ماه شوال، از نهادها و سازمانهایی که در جهت حضور باشکوهتر عزیزان جانباز در نماز عید سعید فطرمشارکت فعال داشتند تقدیرکرد.
به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، باحلول ماه شوال و انجام آخرین فریضه از اعمال رمضان المبارک، نماز عیدفطربا حضور جانبازان معزز در کنارعموم مردم خداجوی ایران اسلامی در سراسرکشور برگزارشد.
در تهران این فریضه باشکوه و پرصلابت که به امامت رهبرمعظم انقلاب،حضرت آیت اللله امام خامنه ای برگزارشد از شور و حال بیشتری برخورداربود.
در کنار مردم همیشه در صحنه ، این جانبازان بودند که با حضور خود بر معنویت این مراسم افزدده بودند.
جانبازانی که با وجود شرایطی خاص و دشوار آمده بودند که پس از یک ماه عبودیت و بندگی، مهرقبولی طاعات و عبادات خویش را از محضر خداوند مسئلت نمایند. واین مهم میسر نبود، مگر با همکاری و همراهی عزیزانی که همواره دغدغه ای جز خدمت به مردم درذهن ندارند.
دراین میان نهادها و سازمانهایی بودند که برای حضور هرچه بهتر و باشکوهترمردم، بویژه عزیزان جانباز تلاشهای وافری داشتند.
 نهادهایی همچون سپاه ولی امر(عج) ، مسئولین و مامورین راهنمایی و رانندگی ، ستاد نمازجمعه و مسئولین و رانندگان زحمتکش سامانه ویژه جانبازان معلولین شرکت واحد اتوبوس رانی تهران که زحمات قابل تقدیری کشیدند تابه بهترین شکل ممکن جانبازان و ایثارگران باسهولت بهتروبیشتر در این مراسم حضورداشته باشند.
انجمن جانبازان نخاعی وظیفه خود میداند تقدیر و سپاس قلبی خود را تقدیم این عزیزان نموده و آرزو نماید که تحت زعامت و امامت صاحب و مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم همواره در امورات خود توفیق روزافزون کسب نمایند.


کد خبرنگار : 17