تاریخ : 1394,شنبه 03 مرداد11:53
کد خبر : 36210 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

گزارش تصویری فینال مسابقات فوتسال ایثارگران


گزارش تصویری فینال مسابقات فوتسال ایثارگران

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ایثارگران که بمناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت 175 شهید غواص با حضور با شکوه ایثارگران برگزار گردید.

فاش نیوز - فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ایثارگران که بمناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت 175 شهید غواص روز سه شنبه مورخ 23/4/94 در سالن جانبازان (تهران) با حضور با شکوه ایثارگران برگزار گردید.

این دوره از مسابقات دومین دوره ای است که با همت اداره کل تربیت بدنی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمایت سازمان ورزش و شهرداری منطقه 10 تهران برگزار شد .

لازم بذکر است در مراسم اختتامیه و اهداء احکام و مدال و جوایز به تیم های برتر ،شهردارمحترم منطقه 10تهران ،معاون محترم اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد،رییس محترم منطقه 10 بنیاد و آقایان شمس (سرمربی سابق تیم ملی فوتسال) امیر آبادی (بازیکن تیم استقلال و تیم ملی) و تعدادی از مسئولین سازمان ورزش و شهرداری منطقه 10 و اداره کل ورزشی واردویی بنیاد و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ حضور داشتند.

گفتنی است این مسابقات باحضور 20 تیم در دو رده سنی ، بالا و زیر 40 سال پیگیری و پس از رقابت های پی در پی در شبهای مبارک رمضان بین تیم ها ، در نهایت در هر گروه چهار تیم به مرحله پایانی دست یافتند که تیم های برتر به شرح ذیل اعلام می شود:

گروه رده سنی بالای 40 سال :

به ترتیب اوًل تا چهارم : تیم شهید مبارکی - تیم شهید قهرمانی - تیم شهید باکری – تیم شهید لشگری

گروه رده سنی زیر 40 سال :

به ترتیب اوًل تا چهارم : تیم شهید باقری – تیم شهدای غواص – تیم شهید حسینی – تیم شهید قاسمی


کد خبرنگار : 17