تاریخ : 1394,دوشنبه 05 مرداد13:30
کد خبر : 36287 - سرویس خبری : اخبار

تذکرکتبی نمایندگان مجلس به رئیس جمهوردرباره حقوق رزمندگان


تذکرکتبی نمایندگان مجلس به رئیس جمهوردرباره حقوق رزمندگان

فاش نیوز - 55 نفر از نمایندگان ملت در بهارستان طی تذکری کتبی که از تریبون مجلس قرائت شد از رئیس جمهور خواستند تا علت عدم اجرای قانون پرداخت حقوق به رزمندگان فاقد شغل را اعلام کند.
 به گزارش محمد معرفی حبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس  شورای اسلامی روز یکشنبه (4 مرداد ماه) دربیان تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور، تذکر کتبی 55 نماینده ملت در خصوص عدم پرداخت حقوق به رزمندگان فاقد شغل را قرائت کرد.        
بر اساس این گزارش،"سید فتح الله حسینی” نماینده ایثارگر مردم قصر شیرین ، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی و 54 نفر از نمایندگان در تذکری کتبی به دکتر روحانی رئیس جمهور ، علت عدم اجرای مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و درآمد و همچنین رزمندگان معسر که در قانون بودجه سال1394 تصریح شده است را خواستار شدند..
سید فتح الله حسینی در نشست مجلس در تذکر شفاهی خود به مسئولان کشور در تذکری به روحانی در خصوص عدم پرداخت حقوق به آزادگان فاقد شغل گفت: در سال 94 مقرر شد به رزمندگان و آزادگان فاقد شغل حقوق داده شود اما با گذشت 4 ماه از سال 95 هنوز این اتفاق نیفتاده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر شفاهی دیگری خطاب به وزیر دفاع  ضمن تقدیر و تشکر از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص پیگیری تصویب سند راهبردی رزمندگان متذکر شد: سند راهبردی رزمندگان بعد از 25 سال به تصویب رسید که باید به این موضوع در آن توجه شود که مخصوص رزمندگان و استان های درگیری جنگ باشد


کد خبرنگار : 17