تاریخ : 1394,دوشنبه 05 مرداد20:14
کد خبر : 36312 - سرویس خبری : اخبار

اصلاح اساسنامه شاهد وایثارگر


اصلاح اساسنامه شاهد وایثارگر

حجت الاسلام موذنی: پیش نویس اصلاحیه اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که در صورت تصویب اعضای شورای طرح و برنامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تصویب اصلاحات و ابلاغ آن توسط رییس جمهور انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن موذنی از برگزاری جلسه سالیانه شورای طرح و برنامه شاهد و ایثارگر ششم مرداد ماه جاری با حضور وزرای عضو شورا و روسای سازمان صدا و سیما و مرکز ملی نخبگان کشور در سالن جلسات دفتر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

رییس ستاد برنامه ریزی و دبیر شورای طرح و برنامه شاهد در خصوص موضوعات و دستور جلسه شورا اظهار داشت: در این جلسه ابتدا گزارش یک ساله عملکرد طرح شاهد و ایثارگر در دولت تدبیر و امید مطرح شده و سپس آیین نامه تسهیلات دانشجویان شاهد و ایثارگر که در ستاد برنامه ریزی طرح شاهد با حضور معاونین وزاری طرح شاهد مورد تائید قرار گرفته جهت تصویب نهایی ارائه خواهد شد. همچنین در ادامه موضوع مهم و اساسی پیش نویس اصلاحیه اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که در صورت تصویب اعضای شورای طرح و برنامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تصویب اصلاحات و ابلاغ آن توسط رییس جمهور انجام خواهد شد.
حجت الاسلام موذنی در پایان ابراز امیدواری کرد: مصوبات شورای طرح و برنامه بتواند نقش بسزایی در بهبود خدمات دهی به جامعه 210 هزار نفری دانش آموزان و دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر داشته باشد.