تاریخ : 1394,دوشنبه 12 مرداد14:11
کد خبر : 36429 - سرویس خبری : پرسش و پاسخ حقوقی

وضعیت بلبشوی طرح بیمه سلامت



محسن ناطق- افرادی که اینگونه قوانین را طراحی و ابلاغ کردند به طور حتم و یقین با ایثارگران شاغل دشمن هستند و بایستی فوری از خدمت در نظام اسلامی اخراج شوند.
کدام یک از افراد شاغل می توانند در صورت عدم پرداخت هزینه های درمان توسط مدیر دستگاه اجرایی وارد عمل شود و حتی شکایت مطرح کند؟ خب مدیر دستگاه اجرایی آن ایثارگر را تحت شدیدترین فشارها قرار می دهد و هیچ کاری از دست ایثارگر برنمی آید به این ترتیب ایثارگر هرگز به هزینه های انجام شده درمانی نمی رسد. شایان ذکرست هزینه های درمانی 5 ماهه اول 93 که به دستگاه های اجرایی محول شده بود، هنوز پرداخت نشده و اطمینان داریم هرگز پرداخت نخواهند شد.

 از سوی دیگر وضعیت ادامه درمان ایثارگران شاغل و بازنشسته پس از 5 ماهه اول 93 یعنی از اول شهریور 93 تا این تاریخ نیز بلا تکلیف و نامعلوم است. بنابراین در این وضعیت بلبشوی طرح بیمه سلامت و اعتبارات هزاران میلیاردی اجرای بیمه سلامت جای دارد بگوییم روحانی متشکریم ؟؟؟ طبق آمار قوه قضاییه، مردم میدانند هیات دولت از وزیران دارای سرمایه های شخصی بالای هزار میلیارد تشکیل شده! لذا با این همه پول که در داخل کشور با جانبازی و شهادت بهترین فرزندان میهن به جیب زدند فقط بگویند چه دشمنی با ایثارگران دارند؟ چرا با اقشار ایثارگر اعم از جانباز و رزمنده و آزاده و خانواده های شهدا مانند بیگانگان و پناهندگان غیر ایرانی رفتار می کنند؟ آیا وزیران کابینه نمی دانند ایثارگران رکن اصلی نظام اسلامی بعد از مقام معظم رهبری می باشد که دشمنان نظام تلاش می کنند این دو رکن اساسی را برای تغییر نظام از بین ببرند؟ شما چرا همدست دشمنان نظام شدید؟!