تاریخ : 1394,چهارشنبه 21 مرداد14:28
کد خبر : 36627 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

سبکبالان خرامیدند و رفتند ... / تصاویر


سبکبالان خرامیدند و رفتند ... / تصاویر

فاش نیوز - دیروزدرسالروز شهادت موسس مکتب جعفری  ، امام جعفر صادق(ع) هوای شهراهواز بسیار مطبوع و معطر به بوی خوش روح نوازی بود ..

آری برادر ! خبر داری که عاقبت زمین تفتیده جنوب در مقابل دیدگان ایوب وار ما کم آورد ! آنگاه  صندوقچه دل خود را باز کرد تا جان و دل ما بعد از سی سال به بوی خوش وجود 270 یوسف کشورمان معطر شود ..و البته تو می دانی فرق است بین این یوسف های ایرانی با یوسف مصری ...از آن جهت که یوسف های ما را دست بسته آوردند ...!!!

که این نیز حکمتی دارد . یوسف های ما دست بسته آمدند تا به من و ما بگویند یوسف که باشی همیشه آزادی ... آزاد از قید و بندهای این دنیا و تعلقات نفسانی ... و چه خوب است همه مخصوصا مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران یوسف گونه زیستن را سرمشق خود قرار دهند .

سبکبالان خرامیدند و رفتند ...

این جمله سرآغاز خبری بود که رزمندگان دلاور گردان جعفر طیار (ع) و گردان کربلا برای هم ارسال می کردند .... این به زبان هشت فصلی های عاشق یعنی آماده باشید  ، باید به استقبال پرستوهای کربلای 4 برویم . اما این بار نوبت آمدن غواص ها بود .

 ما این بار به استقبال غواص های شهرمان شهید " تنگسیری " ، شهید " جابری " ، شهید " نبوی " ، شهید بمانی نژاد" رفتیم ... این آمدنها شاد می کند دل ما را که در شهر هجران غریب مانده ایم حتی اگر چند استخوان باشد . زیرا ما با افتخار و سرافراز به همه می گوییم دوستانمان کسانی هستند که در هر حال برای یاری ما خواهند آمد . اینک آنها آمده اند .. کمک کنند تا در غربت مظلومیتها و کم لطفی هایی که در حق فضای ایثار و شهادت می شود ، انرژی وجود ما در احیا و زنده نگه داشتن ارزش های ناب محمدی ذره ای اکسیده نگردد . لازم به ذکر است همزمان تعدادی از شهدای گمنام نیز در شهر اهواز تشییع شدند که مزار پاک آنها زیارتگاه عاشقان در تعدادی از پارکهای اهواز شد .

گزارش از جعفری


کد خبرنگار : 17