تاریخ : 1394,پنجشنبه 22 مرداد11:53
کد خبر : 36644 - سرویس خبری : اخبار

سردارسلیمانی در مراسم گرامیداشت شهدای کرمان


سردارسلیمانی در مراسم گرامیداشت شهدای کرمان

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود، این جامعه پیروز و بالنده است و با هیچ تهدید و تهاجمی شکست نمی خورد.

سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای استان کرمان که امشب در برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: از هر سلک و طیف و شاخصه فرهنگی که باشید، حتما تایید می کنید جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات و حرارت است.

وی افزود: جامعه ای که در آن ایثار وجود نداشته باشد در آن نورانیت و روشنایی وجود ندارد.

سرلشکر قاسم سلیمانی تصریح کرد: ایثار فقط در سطوح جان دادن و جان باختن نیست، بلکه ایثار در تمام سطوح جامعه و در ابعاد گوناگون معنا و ارزش پیدا می کند و به یک جامعه معنا و مهم حقیقی و اصالت می بخشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بیان داشت: در جنگ، اداره عمومی جنگ - منهای کارهای تخصصی مثل خرید تسلیحات و همچنین مدیریت کلان جنگ- تقریبا بیش از 90 درصد توسط مردم اداره می شد.

وی با اشاره به دفاع مقدس ادامه داد: این جنگ جزو استثنایی ترین حوادث دنیاست.

فرمانده لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هرگز نمی توانم حرکت عظیمی مردمی را فراموش کنم، تاکید کرد: در همه جای کشور هدایای عظیم مردمی به سمت جبهه راه می افتاد.

سرلشکر سلیمانی یادآور شد: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود، این جامعه پیروز و بالنده است و با هیچ تهدید و تهاجمی شکست نمی خورد.

وی گفت: آنچه که فکر تهاجم را در فکر دشمنان محو کرد، همین چهره ماندگاری بود که از مردم ما به جای مانده است.

انتهای پیام/