تاریخ : 1394,شنبه 24 مرداد14:49
کد خبر : 36721 - سرویس خبری : اخبار

به نام جانبازان به کام پولداران



استخرهای مرکز توانبخشی رابه دلالان اجاره داده اند و از هر سانسش که در اختیار مردم عادی قرار می گیرد پول هنگفتی هم گرفته می شود و فقط 2 ساعت در هفته با هزاران منت به ایثارگران تعلق دارد.



طرح ساخت مرکز توانبخشی جانبازان در دولت دهم کلید خورد. طرحی که هدف از آن ساخت مکانی مجهز تر از آسایگشاه های جانبازان و با رفاه بیشتر بود که بتواند در اختیار همه جانبازان قرار گرفته و حتی جانبازان و خانوادهایشان در طول سال از خدمات پزشکی ، درمانی، تفریحی، رفاهی و ورزشی آن استفاده کنند.

بنا بر این گزارش، طرح ساخت مراکز توانبخشی جانبازان در تهران با مشکلات اقتصادی و اختلاس های صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران گره خورد و نتوانست با موفقیت به سرانجام برسد اما در بسیاری از شهرستان ها مراکز توانبخشی برای جانبازان ایجاد شده است که برخی از آنها هم خالی از مسئله نیستند.

در میان مراکز توانبخشی کشور در استان های مختلف اینبار صدای اعتراض ایثارگران زنجانی بلند شده است که استخرهای مرکز توانبخشی رابه دلالان اجاره داده اند و از هر سانسش که در اختیار مردم عادی قرار می گیرد پول هنگفتی هم گرفته می شود و فقط 2 ساعت در هفته با هزاران منت به ایثارگران تعلق دارد.

مرکز توانبخش ایثارگران زنجانی مدتی است ساخته شده است که آنگونه که ایثارگران و جانبازان زنجانی صدای اعتراضشان بلند شده است این مرکز شامل استخر های خوبی است که امکان استفاده از آن برای پول داران زنجانی است و بهره جانبازان از این مرکز که به نامشان نامگذاری شده است فقط هفته ای 2 ساعت است که با ازدحام جانبازان همراه است و عملا کیفیت استخر پایین می آید.

این ایثارگران معترض از مسئولین بنیاد شهید خواسته اند تا به وضعیت رانت خواری به اسم جانبازان در مرکز توانبخشی جلوگیری کنند.


منبع : شهدای ایران