تاریخ : 1394,دوشنبه 26 مرداد20:06
کد خبر : 36762 - سرویس خبری : اخبار

رنجنامه ای که بهتراست فقط بنیادبخواند!


رنجنامه ای که بهتراست فقط بنیادبخواند!

به همه مقامات محترم عالی دولتی مشکلم را مطرح کردم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم...

مهدی نجار خلیل آباد - با سلام و تحیات فراوان و آرزوی سلامتی؛  من مهدی نجار خلیل آباد، فرزند محمد، متولد 1349 جانباز 45 درصد کارمند شهرداری خلیل آباد با کد ملی 0901615382 هستم. دارای دو دختر دم بخت که هنوز نتوانسته ام یک استکان برای جهیزیه آنها فراهم کنم.

به همه مقامات محترم عالی دولتی مشکلم را مطرح کردم ولی متاسفانه نتیجه ای نگرفتم. حقوقم از همه کارکنان دولتی کمتر است به این خاطر که شهرداری اداره ای خود گردان است و از قوانین و مقررات کشوری متابعت نمی کند. هیچ منبع درآمدی غیر از حقوقم ندارم و از بنیاد شهید هم یک ریال حقوق نمی گیرم.

من از قسم خوردن به خاطر مال دنیا پرهیز می کنم ولی به جان فرزندانم قسم حالا که آنها بزرگ شده اند و هزینه زندگی آنها زیاد شده دیگر قادر به امرار معاش نمی باشم. جهت استحضار  حکم حقوقی خود و فیش حقوقی یک نفر از دوستانم را که از ایشان اجازه گرفته ام خدمتتان ارسال می کنم تا ملاحظه فرمائید که چقدر به من و خانواده ام کم لطفی می شود.

از شما تقاضا دارم فیش حققوق من را در سایتتان قرار دهید تا مردم بدانند که وقتی یک نفر در استثنائات قانون گیر می کند چه بلائی سرش می آورند و کسی هم به دادش نمی رسد. شما اجازه دارید تمام مطالب و پیوستها را چاپ کنید. بنیاد هم عنوان می دارند که کاری از دست ما ساخته نیست که آخرین مکاتبه آنها را خدمت شما ارسال می دارم.

بانکهای قرض الحسنه بایستی حابت کار کند و بانکهای دولتی هم به خاطر سود زیاد و عدم رعایت شئونات اسلامی در معاملاتشان این امکان را برای من فراهم نمی کنند تا با دریافت وام برای فرزندانم جهیزیه بخرم. اگر واقعا مشکل قانون است که نمی توانند به من کمک کنند لااقل وام قرض الحسنه به من بدهند تا بتوانم کمی جهیزیه ساده برای فرزندانم بخرم. هنوز چهار سال است که با وام مسکن توانسته ام صاحب خانه بشوم.

شما کد ملی من را به بنیاد شهید بدهید و از آنها بخواهید که تا کنون چه خدماتی به من داده اند. خانواده ام  راضی شده اند تا من به جنگ داعشی های لامذهب بروم ولی هیچ کس با من همکاری نمی کند. بخدا قسم جنگیدن برای من آسان تر است از اداره زندگی.  در پایان از اینکه وقت شریفتان را گرفتم معذرت می خواهم و تقاضای عفو و بخشش و حلالیت دارم. التماس دعا
 


کد خبرنگار : 17