تاریخ : 1394,پنجشنبه 29 مرداد16:13
کد خبر : 36904 - سرویس خبری : اخبار

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد راه اندازی شد



سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی شد.

حجت الاسلام مؤذنی، رییس ستاد برنامه‌ریزی طرح شاهد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار»، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد، سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌استثنای دانشگاه جامع علمی و کاربردی فعال شده است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در ادامه، افزود: با راه‌اندازی این سامانه، دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند بدون حضور فیزیکی و مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و یا دانشگاه‌ها به‌طور دقیق و جامع اطلاعات تحصیلی مربوط به دانشگاه‌های مبدأ و مقصد خود را ثبت کنند، همچنین این موضوع سبب تسریع و تسهیل در امر رسیدگی به درخواست‌های نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شده است.
رییس ستاد برنامه‌ریزی طرح شاهد، خاطرنشان کرد: این سامانه به مدت 20 روز از سه شنبه، 27 مرداد ماه جاری تا روز شنبه، 14 شهریور ماه 94 فعال است و دانشجویان واجد شرایط می‌توانند به آدرس http://mad.saorg.ir/EDUS/STGallantry/STGallantryAgree.aspx مراجعه و با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
وی در پایان، اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نتایج ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان از طریق سایت اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر اعلام می‌شود.
وی افزود: این نتایج پس از بررسی‌های انجام شده از طریق بخش پیگیری سامانه یاد شده و با درج کد رهگیری و کد ملی متقاضی قابل مشاهده است.