تاریخ : 1394,شنبه 31 مرداد13:27
کد خبر : 36931 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کی باگذر زمان حالش بهترمیشه؟!



حسین افسری- ظاهرا" کمیسیون پزشکی نمی خواهد از درد و رنج جانبازان حمایت کند.
این کوردلان نااهل گوش به فرمان عده ای نااهل تر از خودشانند و انگار کمر همت بسته اند تا ریشه جانبازان را بکنند و خیالشان راحت شود ...
نمی دانم بنیاد این پزشکانی که اصلا" متخصص نیستند و از نظر کمیسیون به جانبازان با سلیقه شخصی درصد می دهند نه اینکه تخصصی باشد از کدام دریا صید کرده است .؟
برادران جانباز جهت اطلاع من چندین ماه قبل از بنیاد تقاضایی داشتم  که برایم کمیسیونی تشکیل بدهند و از طرف بنیاد کمیسیون مهیا گردید و در تاریخ 1394/5/9 برایم کمیسیون تشکیل دادند. من از قبل 22درصد داشتم و با اینکه حال روحی و روانیم اصلا" نرمال نیست و با توضیحاتی که برای پزشک کمیسیون دادم و همسرم  هم با پزشک صحبت کرد و شرایط روحی من را برایشان توضیح داد  و مجروحیت من از ناحیه گلوله به ساق پای چپم. ضرب خوردگی کمرم. موج انفجار اعصاب روان. کم شنوایی گوش و ترکش به دستم  و از تاریخ موج انفجار چشمانم ضعیف شده است که بنیاد هیچ توجهی نمی کند....

 کمیسیون انجام شد و من با این همه درد که توقع داشتم درصد جانبازیم بیشتر شود، دیروز یا کمال ناباوری برایم اس ام اس آمد با چنین متنی (نتیجه کمیسیون پزشکی شما .. پس از اعمال ضرایب و موافقت کلیه اعضاء. درصد از کارافتادگی نامبرده 20 بیست درصد تعیین می گردد. دبیر خانه بنیاد شهید و امور ایثارگران )

 نمی دانم این پزشکان کمیسیون آیا بر چه اساس یا با چه افکاری با این همه درد که در بدن من است و با بیدارخوابی های من که باید از قرص های بسیار قوی استفاده کنم تا خوابم ببرد و تا ظهر در خواب عمیق هستم .و بعد از ظهر هم که گیج هستم و قادر به کار کردن نیستم ؟ آیا این آقایان نباید با درد و رنج  زندگی جانبازان آشنایی داشته باشند که یک جانباز اعصاب روان که بیکار است و از هیچ اداره یا سازمانی هم حقوق دریافت نمی کند، از کجا و از چه راهی باید امرار معاش کند؟ ....

 اینجاست که من به تخصص این پزشکان شک پیدا کردم و با صدای بلند فریاد میز نم که این آقایان حتی  مدرک پزشک معمولی هم ندارند ؟ چرا چون یک متخصص باید انقدر استاد و حاذق باشد و شرایط نه تنها روحی بیمار را بلکه شرایط زندگی و کار و درآمد بیمار را درک کند .
اگر بیماران اعصاب روان بیکار هستند بر اثر مصرف قرص های قوی است که آن هم اگر بخواهید حساب کنید به جنگ بر می گردد و اثر موج انفجار والا هیچ آدم عاقلی حاضر به مصرف این داروها نمی شود تا خانه نشین شود .
پزشکان کمیسیون شما هیچ تخصصی در این موارد ندارید. بهتر است اگر وجدانی دارید نسبت به پرونده تجدید نظر بفرمایید .
مسئولین بنیاد شما در اصل در اینگونه موارد مقصر هستید .
چرا چند متخصص خوب از کشور های نظیر . آلمان . فرانسه . و یا کشورهای دیگر که آسیب جنگ را از نزدیک لمس کرده اند و با درصد مجروحین آشنایی کامل دارند نمی آورید؟ یعنی ارزش ما جانبازان از یک تیم فوتبال یا و الیبال و... کمتر است؟ چگونه است تا یک تیم ورزشی با شکست مواجه می شود سریعا" از مردم گرفته تا نمایندگان مجلس همه دادشان در می آید که مربی خوب از کشورهای خارج استخدام کنید و خیلی سریع اقدام می شود .....
اما با اینکه بیش از 35سال از جنگ می گذرد، با این همه جانباز و این همه اعتراض این عزیزان که همه هم از پزشکان کمیسیون ناراضی هستند؟
چرا هیچ توجه ای نمی شود آیا جای سوالی نیست؟
اگر شما  به پزشکان کمیسیون اعتماد دارید، پس چرا این همه شکایت از طرف جانبازان انجام می شود؟
چرا پزشکانی متخصص خارج از کشور استخدام نمی کنید تا به داد ما جانبازان برسند؟ جناب شهیدی مدیر کل بنیاد شما و مشاورین تان در حق جانبازان بالاترین ظلم را می کنید؟ شما از نظر فکر و درایت خیلی ضعیفتر از فدراسیون ورزشی عمل کرده اید و این خدمات ضعیف شما جای بسی تعجب است ؟
جناب شهیدی! البته ما جانبازان هیچ وقت نسبت به خداشناسی ادعایی نداشته و نداریم اما شما که ادعای خداشناسی می کنید و مردم را ارشاد و راهنمایی به سوی خداوند می کنید. از شما بعید است این همه ظلم و بی توجهی به جانبازان در کجای دنیا دیده اید که انسان هر چه از نظر سن و سال پیرتر می شود حالش از گذشته بهتر شود و چرا پزشکان کمیسیون بدون در نظر گرفتن کهولت سن جانبازان بخصوص اعصاب و روان که روز به روز بدتر می شوند درصدها را کمتر می کنند .

 آیا این منطق است یا غیر از منطق؟ هر چند شما مسئولین برایتان این مطالب عادی شده است اما این رنج نامه را من می نویسم تا آیندگان بخوانند و بدانند که از طرف شما چه ظلم هایی به ما جانبازان شده است؟ من. ما و همه جانبازان. فریاد بر می آوریم که آقای شهیدی ظلم بس است. شعار بس است. این همه دروغ نگویید.

فاش نیوز تشکر