تاریخ : 1394,شنبه 31 مرداد13:28
کد خبر : 36932 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چرا با لباس آستین کوتاه آمدی؟



سیف ، آزاده یزدی - چهارشنبه شب در مراسم مربوط به آزادگان یزدی شرکت کردم .آخر مراسم یکی از کارمندان بنیاد شهید استان یزد گفت فلانی چرا با لباس آستین کوتاه آمده ای مگر نمیدانی مدیر بنیاد شهید یزد حساس است و برخورد میکند ؟

برایم سئوال شد که یعنی چه و دوستمان توضیح داد که چند روز قبل تر جانبازی که کارمند بنیاد است چون عصر و خارج از ساعت اداری پیراهن آستین کوتاه به تن داشته مورد توبیخ قرار گرفته است . میخواهم بدانم اولا" لباس آستین کوتاه گناه دارد؟ و کدام مرجع تقلید چنین حکمی داده است ؟

ما کرارا" عکس مسئولین رده بالای کشور با لباس آستین کوتاه را دیده ایم و براستی اگر حرام است چرا برای مسئولین حرام نیست ؟ در ثانی آقای مدیرکل ترک واجب کرده و اولی به جا می آورید . من حرفهای جالبی از بنیادتان شنیده ام که امیدوارم دروغ باشد که اگر راست باشد مطمئن باشید شهدای نخواهند گذاشت خونشان و راهشان پایمال شود.

آقایان مسئول بنیاد شهید یزد بروید دست از ریا و ظاهر سازی بردارید . شهدا نرفتند و جانشان را تقدیم نکردند که با شعار و نقش بازی کردن سر خانواده هایشان را شیره بمالید . اگر راست میگویید پارتی بازی و حق ناحق کردنهایتان را اصلاح کنید . به ریش و شلوار و آستین مردم کار نداشته باشید. برای یکبار و صیت نامه شهدا را بخوانید. به جرات میگویم هیچ شهیدی دغدغه آستین وریش نداشته است بلکه دغدغه آنها حق الناس و ظلم بر مظلوم و مبارزه با ناحق و دست اندازی به بیت المال وپایمال شدن حق محرومان و مستضعفان بوده است .امیدوارم خدا همه را هدایت کند


کد خبرنگار : 17