تاریخ : 1394,یکشنبه 08 شهريور17:09
کد خبر : 37119 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کار کردیم بدون حقوق!



بسیجی جانبازآزاده- برادرعزیزم آقای محمدحسین جعفریان!  اگردستتان به نمایندگان مجلس یا مجریان دولت رسید، لطفا به آنها بگویید عده ای از بسیجیان آزاده جانبازبالای 50% هستند که می توانستند همان ابتدای آزادی ازاسارت طبق قانون حالت اشتغال شوند و از بنیادحقوق بگیرند و از جوازکسب وموافقت اصولی و وام اشتغال استفاده کنند اما غیرتشان قبول نکرد و درادارات دولتی به کارمشغول شدند و هیچگونه حقوقی بعنوان آزادگی و جانبازی و بسیجی تاکنون نگرفته اند و فقط همان حقوق اداره متبوع خودشان را دریافت می نمایند.

 آیا بسیجی که جانباز وآزاده هست و کارمی کند نباید طبق قانون ازحقوق جانبازی برخوردار باشد؟ یعنی ما اشتباه کردیم به جای این که کار نکنیم وحقوق بگیریم، کارکردیم و حقوق نگرفتیم؟ واقعا باید دراین قوانین و مصوبات قدری تامل و تجدیدنظرشود و عدالت جاری گردد.
 
 چه کسی باورمی کند که بسیجی آزاده جانباز55% که کارمند بوده و بازنشسته شده، فقط حقوق اداره متبوع خود رامی گیرد و هیچ دریافتی بابت بسیجی و آزادگی و جانبازی ندارد؟ بسیجی که از سال 59 تاکنون بسیجی مانده و 35سال سابقه بسیج که ده سال بسیج عادی و 25سال بسیج فعال است به عنوان یک کارمندعادی مثل بقیه حقوق می گیرد درحالی که هستند سربازان وظیفه ارتش که حقوق اداره و حقوق ساتا با امتیازاتش را دریافت می کند با بسیجیانی که شاغل دولت نیستند و مستمری می گیرند. این است قانونگزاری و اجرای آن که عدالت را برعکس تفسیر کردند.