تاریخ : 1394,چهارشنبه 11 شهريور16:17
کد خبر : 37139 - سرویس خبری : اخبار

بنیاد یزد نیرو ندارد؟!


بنیاد یزد نیرو ندارد؟!

ناچارا" همسرم را آزاد به دکتر بردم و فردا که به بنیاد شهید استان یزد مراجعه کردم متوجه شدم حق با تامین اجتماعیست.

پیمان ابراهیمی - جانباز بنیاد شهید یزد هستم .هفته گذشته همسرم به شدت بیمار شده بود و متاسفانه دفترچه بیمه ام هم تاریخ اعتبار نداشت. صبح که برای تمدید تاریخ به تامین اجتماعی یزد مراجعه کردم تامین اجتماعی دفترچه را تمدید نکردند و مدعی شدند که بنیاد شهید یزد حق بیمه پرداخت نکرده است، فلذا امکان تمدید نیست .

ناچارا" همسرم را آزاد به دکتر بردم و فردا که به بنیاد شهید استان یزد مراجعه کردم متوجه شدم حق با تامین اجتماعیست. پیگیری کردم معاون مالی اداری و مدیر اداری و مالی گفتند نیرو نداریم که لیست وچک حق بیمه را به سازمان تامین اجتماعی ببرد و 45 روز است که اقدامی نشده.

القصه هیچکس جوابگو نیست. چند نفری به مدیر کل مراجعه کردیم فرمودند: مشکل معاون توسعه است و باید خودشان حل کنند. برایم سئوال شد پس آقای مدیر چیکاره هستند؟ نکته مهم این اتفاق چند چیز است:

1- الان کسانی که دفترچه آنها تمام شده یا اعتبار ندارد با مشکل هزینه درمان روبرو هستند که قطعا" بنیاد به آنها پرداخت نمی کند.

2- مهم تر اینکه این تاخیر در پرداخت نزدیک به بیست و چند میلیون تومان جریمه خورده است.

3- آقایان چطور می توانند جواب ضایع شدن بیت المال را بدهند؟

4- چطور می توانند جوابگوی حق الناس که دارد ضایع می شود باشند؟

5- اصلا" کسی در تهران بررسی می کند که مقصر کیست و آیا با مدیر کل - معاون توسعه - مدیر اداری - مدیر مالی و دیگرانی که کوتاهی کرده اند برخوردی می شود؟ اصلا" تهران از این حضرات توضیحی می خواهد؟


کد خبرنگار : 17