تاریخ : 1394,دوشنبه 09 شهريور13:23
کد خبر : 37151 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نصف سال94 رفت! اما



رضا زاهدی- در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال 94 برای رزمندگان عزیز برابر بند ز. تبصره 20 که حداقل دریافتی کارگران که حدودا"  720 هزار تومان است، از این مبلغ باید 75 درصد را به حساب رزمندگان که مبلغی در حدود 550 هزار تومن است که باید وزارت دفاع پرداخت کند متاسفانه از ابتدای سال عملی نشد امیدواریم فراتر این مبالغ، ایثارگران را دیده باشند.

و اما برابر بند ه . تبصره 15 بودجه جاری حداقل دریافتی کارمندان دولت که حدود 750 هزار تومن است را باید بنیاد برای جانبازان فاقد و شغل و درآمد از ابتدای سال پرداخت می کرد که تاکنون عملی نشده است.و درصد نیز ملاک پرداخت نیست و تا زمانی که دارای شغل نشدند این مبلغ باید پرداخت شود.

 اما از همه عزیزانی که به نوعی از این مزایا باید استفاده کنند و با اینکه تاکنون اقدامی صورت نگرفته و با توجه با اینکه نمایندگان مجلس در استراحت چند هفته ای هستند و قطعا" در حوزه انتخابیه هم به سر خواهند برد، باید بخواهیم و پیگیری کنیم که چرا علیرغم گذشت 5 ماه از مصوبه مجلس سازمان های متولی پرداخت عمل نمی کنند؟

 پس این قدرت نظارتی مجلس برای چیست؟ آیا خبر ندارند که این مبالغ پرداخت نمی شود؟ چرا در طول این 5 ماه فقط یک بار به دولت اخطار و از ادامه آن دست برداشتند؟  آقایان نماینده ای که به همراه سردار فتح الله حسینی در قالب 55 نفر از حق ایثارگران دفاع نمودید از یادها نخواهید رفت و جاودانه اید .

 اما دیگر نمایندگان گرامی چطور برای دستمزد میلیاردی فوتبالی ها  وامصیبتا را سر می دهید اما برای رزمندگان که می رسید سکوت اختیار می کنید؟ و باید تاسف خورد به حال خودمان که با گذشت چندین سال از پایان جنگ هنوز نتوانسته اند یک قانون مدون مصوب کنند که هرکس برای خودش تفسیر نکند! مخصوصا" که برای ایثارگران باشد.

 آیا شایسته نظام مقدس است .جانبازان و ایثارگران هیچ متولی نداشته باشند همین پرداختی را که برای رزمتدگان در نظر گرفتند را چندی قبل را بنگرید .آیا دیگر کشورها هم با مجروحان جنگ و رزمتدگانشان اینگونه برخورد می کنند.

اگر هست عنوان کنید تا ما هم بفهمیم و بدانیم.