تاریخ : 1394,سه شنبه 10 شهريور17:51
کد خبر : 37199 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

کنگره ای برای درد دل نه خودنمایی!



عباس مهتابی- عرض ادب و احترام خدمت خانواده های معزز و مکرم شهدای عزیز و عرض ادب خدمت تمامی آزادگان صبور و همه ایثارگران بزرگوار. درود و سلام خداوند به روح عالی و مقدس شهدای عالیقدر و عزیز جنگی که هشت سال ناخواسته بر ما تحمیل شد و ملت شریف و بزرگوار ایران که جز دفاع مشروع از خاک پاک میهن اسلامی و شرف خود هیچ راه دیگری در مقابل خود نداشتند. سلام و درود خداوند به روح پاک و مقدس امام راحل خمینی کبیر (ر-ه) و سلام به رهبر عزیزم. خطاب به خانواده های شهدا. آزادگان و جمیع ایثارگران. 

بجای این همه کنگره. نشست و جمع شدن های سوری و به ظاهر تجلیل از ایثارگران. بهتر است که کنگره ای به مناسبت شنیدن درد دل و بیان مشکلات خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران. آن هم در سطح مقامات بلندپایه و عالی کشور ریاست محترم بنیاد شهید و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی. خصوصآ نمایندگان ایثارگر مجاس و حتی ریاست محترم جمهوری دولت تدبیر و امید. تا در مورد مشکلات واقعی و بحق ایثارگران تدبیری اتخاذ شود اگر که تدبیری وجود دارد.

 این پیشنهاد اگر تحقق یابد بسیار مثمر ثمر خواهد بود و اگر مسئولین بزرگوار مملکت می خواهند به مشکلات بحق این قشر مظلوم حل و فصل آن رسیدگی شود این راه خوبی است. این یک پیشنهاد است که ارائه می شود. تا از این وضعیت کج دار و مریض بیرون بیاییم. ارادتمند همه ی ایثارگران و دست بوس شما. مسئول عزیز و بزرگوار فاش نیوز.