تاریخ : 1394,چهارشنبه 11 شهريور18:09
کد خبر : 37217 - سرویس خبری : اخبار

من و اینهمه خوشبختی؟!


من و اینهمه خوشبختی؟!

بعضی از کاربران فاش نیوز باعباراتی محبت آمیز و دلگرم کننده ای که لایقش خود او و همه ایثارگران هستند ، این پایگاه خبری و مسئولش را مورد لطف قرارداده که با تشکراز ایشان اذعان می کنیم اگرچه بسیاری از صفات نسبت داده شده، درباره ما صدق نمی کند ولی همین که چنین حسن ظنی درباره ما وجود دارد و دوستان کاربر و ایثارگران عزیز القابی چون "سایت مقدس فاش نیوز"، " حسینیه مجازی" و ... را به این پایگاه خبری هدیه می کنندخدا را شاکریم. اگر نبود توفیقات و برکات دیگر ، همین ها برای ما کافی بود که از کارمان احساس رضایت کنیم و خدا را شاکرباشیم.

عباس مهتابی -  با سلام وعرض ادب و احترام. سلامی گرم و احترامی خاص به برادر بزرگوار و عزیز. مسئول محترم سایت فاش نیوز. سرور گرامی اجر و پاداش معنویی که شما نزد خداوند داری به نظر این حقیر خیلی با ارزش و عالیست. چون این همه درد و دل بچه های ایثارگر از خانواده ی عزیز شهدا گرفته تا جانبازان بزرگواری که 5 یا 10 درصد جانبازی دارند همه و همه را یکسان و با دیدی وسیع بدون کبر و ریا در سایت بسیار دوست داشتنی خودت قرار می دهی و از کسی هم ابایی نداری.

بارک الله احسن الخالقین. از ته دل شکسته ی خودم خالصانه برای شما دعا می کنم و یقینآ خیلی دیگر از ایثارگران عزیز هم این حس مرا دارند و برای شما دعا میکنند.

بخدا قصدم این نیست که بخواهم به قول معروف زیر بغل شما هندوانه بگذارم. والله اینطور نیست. نه اینکه هیچ قدرتی حق ندارد و نمی تواند شما را زیر سئوال ببرد. بلکه جای بسی تشویق و احسنت را دارد.

شما بزرگوار از این طریق ممکن ندای بچه ها را به گوش مسئولین میرسانید که بی شک کاری خداپسندانه و شرعی و قانونی است.

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق.

موفق و موید و پیروز باشید. انشاالله.

 

مصطفی -  سلام قربون دوستان فاش نیوزکه تمام درددلهای ماراچاپ میکنن. فاش باورکن زمانیکه باتوگفتگو میکنم راحت میشوم وبه زندگیم میپردازم وانگار بار دوشم رازمین میگذارم بجای آلوده به وایبرو ... عادت به فاش کردم وبهره هم میبرم.

پاداشتان را ازخدا دریافت می کنید. سپاسگزارم


کد خبرنگار : 19